Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (»Službene novine Federacije BiH», br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06 i 4/12) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provođenja javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj 13/19),a na zahtjev Federalne uprave za inspekcijske poslove, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01. Pomoćnik direktora u Sektoru za materijalno-finansijske poslove sa mjestom rada u sjedištu Uprave – 1 (jedan )izvršitelj
02. Stručni savjetnik za pravne poslove i radne odnose sa mjestom rada u sjedištu Uprave – 1 (jedan) izvršitelj
03. Stručni saradnik za informacione tehnologije sa mjestom rada u sjedištu Uprave – 1 (jedan) izvršitelj
01.Opis poslova: Rukovodi Sektorom sa ovlaštenjima koja su utvrđena u članu 51. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Federalne uprave za inspekcijske poslove (Sektorima i Kabinetom direktora, kao osnovnim organizacionim jedinicama (osnovna jedinica) koje postoje u Upravi, neposredno rukovode pomoćnici direktora, odnosno šef Kabineta direktora, koji u rukovođenju tim jedinicama imaju sljedeća ovlaštenja:raspoređuju poslove i zadatke na državne službenike i namještenike u osnovnoj jedinici, utvrđuju prioritet u obavljanju poslova i zadataka, daju upute za rad, vrše nadzor nad radom službenika i namještenika i vrše koordinaciju rada u okviru osnovne jedinice; predlažu poslove iz nadležnosti osnovne jedinice za godišnji programa rada Uprave i utvrđuju mjesečne planove rada i obezbjeđuju njihovu realizaciju; pripremaju pitanja za godišnji i mjesečni izvještaj o radu Uprave o pitanjima iz djelokruga osnovne jedinice; osiguravaju zakonito, stručno, pravilno i blagovremeno obavljanje svih poslova iz nadležnosti osnovne jedinice; redovno (svakodnevno) ostvaruju saradnju sa sekretarom Uprave u vezi dogovaranja o izvršavanju poslova iz programa rada Uprave i drugih poslova iz nadležnosti osnovne jedinice; redovno (sedmično i mjesečno) upoznaju direktora Uprave o stanju i problemima u vezi vršenja poslova iz nadležnosti osnovne jedinice i predlažu direktoru preduzimanje određenih mjera za rješavanje postojećih problema u osnovnoj jedinici radi pravilnog i blagovremenog vršenja svih poslova iz nadležnosti osnovne jedinice. U vršenju ovlaštenja iz stava 1. ovog člana, rukovodioci osnovnih jedinica dužni su postupati po nalozima direktora i sekretara Uprave i obavještavati ih o preduzetim mjerama i rezultatima koji su postignuti sprovođenjem tih mjera. Pomoćnici direktora i šef Kabineta, za svoj rad i rad osnovne jedinice kojom rukovode neposredno odgovaraju direktoru Uprave u skladu sa zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom): izrađuje prijedlog budžeta Uprave i sarađuje sa Federalnim ministarstvom finansija - financija vezano za obezbjeđenje potrebnih sredstava za rad Uprave u budžetu Federacije BiH, izrađuje finansijske planove za potrebe Uprave; vrši praćenje izvršenja i analizu godišnjeg budžeta i blagovremeno izvještava i upozorava rukovodioca Uprave na eventualne probleme u izvršenju budžeta Uprave i poduzima mjere za otklanjanje utvrđenih nedostataka; učestvuje u izradi procedura iz nadležnosti Sektora; izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge materijale o pitanjima iz nadležnosti Sektora (analizira periodične i godišnje finansijske izvještaje); prati sve propise vezane za rad ovog sektora i stara se o zakonitosti rada istog; izrađuje godišnji obračun Uprave; priprema priloge za godišnji plan rada i za izvještaj o radu Uprave iz nadležnosti Sektora; organizuje, priprema i realizuje sve finansijske potrebe za poslove iz nadležnosti Sektora; osigurava poslovnu saradnju sa bankama i drugim pravnim licima iz oblasti poslovnih finansija; vrši i druge poslove po nalogu direktora Uprave koji se odnose na pitanja tog radnog mjesta. Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.881,00 KM
02. Opis poslova: Sudjeluje u izradi prednacrta zakona i podzakonskih propisa o pitanjima iz nadležnosti Uprave koje donosi Vlada Federacije BiH i direkor Uprave, kao i izmjene i dopune tih propisa; vrši pravnu obradu tekstova podzakonskih propisa koje pripremaju osnovne organizacione jedinice Uprave o pitanjima iz svoje nadležnosti i obezbjeđuje njihovu usklađenost sa pravnim sistemom i pravnom tehnikom koja se odnosi na izradu propisa; priprema nacrte ugovora, sporazuma, protokola i memoranduma iz oblasti Uprave uz učešće osnovnih organizacionih jedinica iz čije se nadležnosti izrađuju takvi akti i obezbjeđuje njihovu pravnu formu i usklađenost sa zakonima i drugim propisima; pruža pravnu pomoć drugim organizacijskim jedinicama pri izrada stručnih objašnjenja koja se odnose na primjenu zakona i drugih propisa iz nadležnosti Uprave na upite građana , organa vlasti ili pravnih osoba; pruža pravnu pomoć drugim organizacijskim jedinicama pri izradi mišljenja na prednacrte i nacrte zakona i drugih propisa koje federalni organi uprave dostavljaju na mišljenje Upravi; izrađuje nacrte svih vrsta rješenja i drugih pojedinačnih akata koji se odnose na prava i dužnosti državnih službenika i namještenika iz radnog odnosa u Upravi, kao i druga rješenja koja donosi direktor Uprave; pruža pravnu pomoć kod ostvarivanja prava uposlenika; obrađuje sva pitanja koja se odnose na objavljivanje internog oglasa i javnog konkursa u vezi popune upražnjenih radnih mjesta državnih službenika i namještenika u Upravi; priprema nacrte rješenja po zahtjevima državnih službenika i namještenika koji se odnose na ostvarivanje prava i obaveza iz radnog odnosa; zastupa Upravu u radnim sporovima, sačinjava odgovore na tužbe, žalbe, revizije i druge podneske vezane za radne sporove; sačinjava ugovore o djelu, te nacrte rješenja i drugih akata u vezi povrata više ili pogrešno uplaćenih novčanih sredstava; vrši i druge poslove iz nadležnosti organizacione jedinice po nalogu neposrednog rukovodioca, koji se odnose na pitanja tog radnog mjesta. Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.353,00 KM
03. Opis poslova: pruža drugi nivo podrške u rješavanju klijentskih, serverskih, mrežnih, softverskih i drugih IKT problema; učestvuje u planiranju i razvoju aplikativnog softvera i baze podataka, u jednom ili više programskih jezika, te kontroliše rad baza podataka; instalira, konfigurira, testira sistemski i aplikativni softver te rješava problem na radnim stanicama, perifernim i drugim uređajima; pomaže korisnicima u slučaju grešaka/problema te rješava problem vezane za IMS e-Inspekcije; obučava korisnike u pokretanju i korištenju softvera na radnim stanicama; otklanja – servisira prijavljene kvarove/probleme sa računarskom opremom, aktivnoj i pasivnom mrežnom opremom; obavlja poslove administracije Registra novčanih kazni - ROF (provjera ispravnosti veza, unos zakona i kaznenih odredbi, generiše izvještaje, poništaje prekršajne naloge, rješava eventualne probleme u radu sa ROF-om ); vodi evidenciju izdatih brojeva prekršajnih naloga, prati stanje kontigenta brojeva prekršajnih brojeva, zadužuje inspektore brojevima u IMS e-inspektor i ROF, vodi evidenciju poništenja brojeva PN, poništaje brojeve prekršajnih naloga; obavlja poslove unosa propisa i kontrolnih list u IMS e-inspekcije; istražuje i proučava mogućnost računarske opreme u cilju poboljšanja postojećih i usvajanja novih informacionih tehnologija primjerenim evolutivnim potrebama Uprave, te učestvuje u projektovanju softwerske zaštite tajnosti i integriteta podataka; obavještava odgovorne osobe Uprave o uočenim problemima u radu sistema i neposredno radi na otklanjanju uočenih problema u radu sistema; učestvuje u poslovima vezanim za primjenu novih procedura; vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i neposrednog rukovodioca Sektora koji se odnosi na pitanja tog radnog mjesta. Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.221,00 KM
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službu u Federacije Bosne i Hercegovine:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je stariji od 18 godina;
- da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VI stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjet za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
- da je zdravstveno sposoban/a za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
- da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
- da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uvjete i to:
Za poziciju : 01.
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet
- najmanje 5 (pet) godine radnog staža
- poznavanje rada na računaru.
Za poziciju : 02.
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja – pravne ili upravne struke
- 3 (tri) godine radnog staža
- poznavanje rada na računaru.
Za poziciju : 03.
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, elektrotehnički fakultet - smjer računarstvo ili telekomunikacije, fakultet informacijskih tehnologija ili saobraćajni fakultet - smjer informatika
- 1 (jedna) godine radnog staža
- poznavanje rada na računaru.
- znanje engleskog jezika
- položen vozački ispit “B” kategorije
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Kanton Sarajevo i Bosansko-podrinjski Kanton Goražde ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Kanton Sarajevo i Bosansko-podrinjski Kanton Goražde ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba)
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnik, a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
1) fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u jednoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
2) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa, 3) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, www.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavjestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa. Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave, u „Službenim novinama Federacije BiH neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ/K.
Mostar, 21.10.2019.