Nezavisne novine, 01.10.2025.
Na osnovu člana 11. stav 1. tačka g) Zakona o Sudu Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“ broj: 49/09, 74/09 i 97/09), člana 1. Poslovnika o radu Suda BiH („Službeni glasnik BiH“ broj: 38/20 i 67/22), člana 8. Zakona o radu u institucijama BiH („Službeni glasnik BiH“ broj: 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17, 59/22 i 88/23), a u vezi sa Odlukom o potrebi prijema zaposlenika broj: Su: 02-1093/25 od 30.09.2025. godine, raspisuje se
1. Referent portir-recepcioner u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
2. Viši referent domar u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
3. Sudski volonter u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
1. Referent portir-recepcioner u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: vrši kontrolu i identifikaciju osoba prilikom njihovog ulaska i izlaska iz zgrade Suda; daje osobama potrebne informacije, uz izdavanje propusnice za ulazak u radne prostorije Suda i preuzima propusnice nakon posjete; obavlja kontrolu ulaska stranaka i boravka stranaka u Sudu; kontaktira sa zaposlenicima u vezi s mogućnošću prijema stranaka i drugih osoba; obavlja poslove protivpožarne zaštite; obavlja usmenu eksternu komunikaciju s drugim institucijama; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završena srednja škola III ili IV stepena; položen stručni ispit; poznavanje rada na računaru; jedna (1) godina radnog iskustva.
Broj izvršilaca: jedan (1), na neodređeno vrijeme, uz probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci
2. Viši referent domar u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: stara se i odgovoran je za blagovremeno i kvalitetno funkcionisanje svih instalacija u zgradi Suda; vrši kontrolu i odgovoran je za ispravnost mokrih čvorova, mehanizama za zatvaranje prozora i vrata u zgradi Suda, protivpožarnih aparata i aparata za dojavu, kotlovnica, klima uređaja i elektro instalacija; vrši opravke na zgradi Suda, osnovnim sredstvima za rad i sitnom inventaru; vrši prenošenje stvari i inventara u zgradi i van zgrade Suda; izrađuje predmjer i nadzire radove nad rekonstrukcijom, adaptacijom i opravkom unutrašnjeg i vanjskog prostora zgrade Suda; vrši trebovanje, kontrolu utroška i kvalitet nabavljenog materijala i kvalitet izvršenih radova i kontroliše račune po količinama i cijenama; zadužuje se s alatom i stara se o blagovremenoj nabavci repromaterijala i alata; predlaže i planira održavanje zgrade Suda; po potrebi obavlja usmenu i pismenu eksternu komunikaciju s drugim institucijama i tijelima; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završena srednja škola IV stepena tehničkog smjera ili VKV tehničke struke; položen stručni upravni ispit; jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
Broj izvršilaca: jedan (1) na neodređeno vrijeme, uz probni rad u trajanju od šest (6) mjeseci
3. Sudski volonter u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: obavlja praksu u Sudu u cilju stručnog osposobljavanja za samostalan rad i sticanja uslova za polaganje pravosudnog ispita, pomaže pri izradi sudskih odluka i drugih dokumenata, obavlja i druge poslove po nalogu sudija i rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završen pravni fakultet (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa najmanje 240 ECTS bodova).
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac, na određeno vrijeme – jedna (1) godina
Javni oglas je otvoren osam (8) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama.
Uz prijavu na javni oglas, koja sadrži kratku biografiju, adresu i kontakt telefon, kandidati trebaju dostaviti original ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:
Napomene za sve kandidate:
Ukoliko se kandidat prijavljuje na više pozicija, potrebno je dostaviti prijavu za svaku poziciju posebno, s tim da je ovjerene fotokopije dokumenata dovoljno dostaviti uz prijavu za jednu poziciju, a u ostalim dokumentacija ne mora biti ovjerena. U ovakvim slučajevima potrebno je staviti napomenu da se ovjerena dokumentacija nalazi u prijavi za poziciju broj:...
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Prijem zaposlenika će se obaviti uz obavezno provođenje prethodne provjere znanja kandidata.
Po završetku izborne procedure, odabrani kandidati su dužni dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i radnoj sposobnosti za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta, kao i uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut krivični postupak za krivično djelo za koje je predviđena kazna zatvora tri i više godina.
Prijave na javni oglas podnose se na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ/K
Mostar, 01.10.2025.