Mostar, 01.10.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 - Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i čl. 8., 9., i 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
I. RADNA MJESTA
01.Stručni savjetnik za kontrolu finansijskog poslovanja u Odsjeku za finansijskoknjigovodstvene poslove, Sektor za materijalno-finansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac.
02.Stručni savjetnik za poslove planiranja, izvršenja i analize budžeta u Odsjeku za finansijsko-knjigovodstvene poslove, Sektor za materijalno-finansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac.
03.Šef Odsjeka u Odsjeku za materijalne i investicijske poslove, Sektor za materijalnofinansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac.
04.Stručni savjetnik za urbanističko-građevinske poslove i planove u Odsjeku za materijalne i investicijske poslove, Sektor za materijalno-finansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac.
05.Šef Odsjeka u Odsjeku za javne nabavke, Sektor za materijalno-finansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac.
06.Stručni savjetnik za javne nabavke u Odsjeku za javne nabavke, Sektor za materijalno-finansijske poslove - 2 (dva) izvršioca.
II. OPIS POSLOVA
Radno mjesto 01.
Opis poslova: izrađuje elaborat, projekte i programe o poslovanju i drugim pitanjima iz oblasti finansijskih poslova; prati propise koji se odnose na finansijskog poslovanje i brine se o njihovom provođenju; provodi realizaciju mjera, preporuka i prijedloga Ureda za reviziju institucija u FBiH iz oblasti finansijskog poslovanja; organizira i provodi kontrolu poslovanja Ministarstva na osnovu mjesečnih, kvartalnih, šestomjesečnih i godišnjih planova rada i u slučaju vanrednog zahtjeva za provođenje kontrole podnijetog od ministra; kontrolira zakonsku utemeljenost i računsku ispravnost svih isplaćenih i uplaćenih dokumenata, a nakon toga sve dokumente predaje po odgovarajućoj proceduri finansijskom i materijalnom knjigovodstvu i blagajni na daljnji postupak; kontrolira tačnost i ažurnost vođenja finansijskog, materijalnog i magacinskog knjigovodstva i nabavne službe; kontrolira zakonitost namjenskog korištenja sredstava; stara se o blagovremenoj i pravilnoj isplati i uplati obaveza i potraživanja; svakodnevno kontrolira rad blagajne, organizira i kontrolira tačnost i ažurnost magacinskog poslovanja; učestvuje u izradi predračuna, računa, završnih računa i finansijskih planova, obavlja korespondenciju iz djelokruga poslova kontrolora finansijskog poslovanja; obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.968,00 KM Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 02.
Opis poslova: vrši srednjoročno planiranje potrebnih sredstava za rad Ministarstva; izrađuje prijedlog budžeta Ministarstva; prati realizaciju budžeta po kategorijama, blagovremeno priprema zahtjeve za promjene njegove unutrašnje strukture; izrađuje Finansijski plan Ministarstva; provodi realizaciju mjera, preporuka i prijedloga Ureda za reviziju institucija u FBiH iz oblasti budžetskog planiranja; sačinjava izvještaje o isplaćenim plaćama i naknadama prema Federalnoj poreznoj upravi, Federalnom zavodu za statistiku i drugim organim uprave; sačinjava godišnje, kvartalne i mjesečne zahtjeve za potrebna sredstava za Ministarstvo; izrađuje analize i izvještaje o trošenju sredstava i predlaže odgovarajuće mjere za racionalizaciju troškova i unapređenje rada; vrši procjenu fiskalnog uticaja propisa na budžet; prati propise koji se odnose na poslove budžetskog planiranja i izvještavanja i brine se o njihovom provođenju; obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.968,00 KM Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 03.
Opis poslova: rukovodi Odsjekom s ovlaštenjima utvrđenim u članu 35. ovog pravilnika (Član 35: Unutrašnjim organizacionim jedinicama neposredno rukovodi šef odsjeka, šef grupe i šef pisarnice. Šef unutrašnje organizacione jedinice neposredno rukovodi odsjekom, grupom, odnosno pisarnicom, organizira, objedinjava i usmjerava njihov rad, odgovara za zakonito, blagovremeno i pravilno obavljanje poslova iz djelokruga odsjeka, grupe, odnosno pisarnice, raspoređuje poslove i zadatke na neposredne izvršioce, pruža im stručnu pomoć u radu i obavlja najsloženije poslove iz djelokruga rada odsjeka, grupe, odnosno pisarnice, te obavlja druge poslove koje mu odredi rukovodilac osnovne organizacione jedinice u čijem se sastavu nalazi, kao i poslove koje odredi ministar. Šef unutrašnje organizacione jedinice za svoj rad i za rad odsjeka, grupe, odnosno pisarnice neposredno odgovara rukovodiocu osnovne organizacione jedinice u čijem se sastavu nalaze i ministru, u skladu sa zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom). Neposredno obavlja sljedeće poslove: izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge stručne i analitičke materijale iz oblasti materijalnih i investicionih poslova na osnovu odgovarajućih podataka; prati izvršavanje poslova, uočava probleme i stara se o njihovom rješavanju; stara se o pravilnoj primjeni propisa, zaključaka i odluka; stara se o kvalitetu i kvantitetu robe nabavljene za potrebe Ministarstva; inicira zaključivanje pojedinačnih ugovora u okviru okvirnih sporazuma; učestvuje u izradi finansijskog plana iz djelokruga Odsjeka; učestvuje u izradi plana nabavke iz djelokruga Odsjeka; učestvuje u davanju primjedbi, prijedloga i mišljenja u vezi s donošenjem propisa kojima se reguliraju materijalni i investicioni poslovi kao i izradi programa i drugih materijala iz djelokruga Odsjeka; izrađuje izvještaje, informacije, planove rada za potrebe Ministarstva u pogledu investicija, a naročito planove investicionog održavanja te kapitalnih investicionih zadataka; učestvuje u davanju primjedbi, prijedloga, mišljenja u vezi s donošenjem propisa kojima se reguliraju poslovi investicija; učestvuje u predlaganju izgradnje, rekonstrukcije i adaptacije investicionih radova u skladu sa zakonom i zakonskim propisima; organizira poslove nabavke materijalno-tehničkih sredstava, kontrole i prikupljanja podataka za nabavku obrazaca matičnih knjiga i izvoda iz matičnih knjiga; organizira poslove nabavke materijalnotehničkih sredstava, kontrole i prikupljanja podataka za nabavku uniformi u skladu s iskazanim potrebama kantonalnih ministarstava unutrašnjih poslova i policije Brčko distrikta za uniformama i ostalom opremom, potrebnoj za školovanje polaznika Akademije, saradnja sa ministarstvima unutrašnjih poslova i policijom Brčko distrikta u vezi s ovim pitanjem; planiranje, kontrola i upravljanje zalihama matičnih knjiga i obrazaca izvoda iz matičnih knjiga i uniformi u skladištu; obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Visina pripadajuće osnovne plaće: 2.160,00 KM (dodatak na plaću po osnovu posebnih uvjeta rada iznosi 10% od osnovne plaće. Ovaj dodatak obračunava se na osnovnu plaću bez dijela plaće po osnovu radnog staža i čini sastavni dio plaće). Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 04.
Opis poslova: obavlja sve poslove u vezi s urbanističko-građevinskim planiranjem razvoja smještajnih kapaciteta Ministarstva i Uprave policije i održavanjem objekata, materijalno-tehničkih sredstava, uređaja, instalacija i opreme kojom raspolaže Ministarstvo i Uprava policije (u objektima zgrada Ministarstva, Policijska akademija, Dom policije, Suhodol i dr.); obavlja poslove planiranja investicija po objektima Ministarstva u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva i Uprave policije; pribavlja sve neophodne saglasnosti i odobrenja za izgradnju, dogradnju, nadogradnju, rekonstrukciju sanaciju, adaptaciju i opremanje objekata Ministarstva u saradnji sa Sektorom za opće i zajedničke poslove; vodi sve evidencije i čuva odgovarajuću dokumentaciju o izvršenim nabavkama roba i usluga, odnosno o svim izvršenim radovima iz prethodne alineje; organizira i obavlja sve poslove na realizaciji obaveza koje se odnose na nabavku materijalno-tehničkih sredstava i opreme u vezi s poslovima iz prethodnih alineja; učestvuje u planiranju, pripremi, provođenju i praćenju projekata koji se finansiraju iz fondova Evropske unije i drugih fondova za Ministarstvo i Upravu policije; učestvuje u provođenju propisanih procedura u izradi projekata koji se kandidiraju za finansiranje iz fondova Evropske unije i drugih fondova; učestvuje u izradi izvještaja i drugih materijala iz nadležnosti Odsjeka; obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.968,00 KM Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 05.
Opis poslova: rukovodi Odsjekom s ovlaštenjima utvrđenim u članu 35. ovog pravilnika (Član 35: Unutrašnjim organizacionim jedinicama neposredno rukovodi šef odsjeka, šef grupe i šef pisarnice. Šef unutrašnje organizacione jedinice neposredno rukovodi odsjekom, grupom, odnosno pisarnicom, organizira, objedinjava i usmjerava njihov rad, odgovara za zakonito, blagovremeno i pravilno obavljanje poslova iz djelokruga odsjeka, grupe, odnosno pisarnice, raspoređuje poslove i zadatke na neposredne izvršioce, pruža im stručnu pomoć u radu i obavlja najsloženije poslove iz djelokruga rada odsjeka, grupe, odnosno pisarnice, te obavlja druge poslove koje mu odredi rukovodilac osnovne organizacione jedinice u čijem se sastavu nalazi, kao i poslove koje odredi ministar. Šef unutrašnje organizacione jedinice za svoj rad i za rad odsjeka, grupe, odnosno pisarnice neposredno odgovara rukovodiocu osnovne organizacione jedinice u čijem se sastavu nalaze i ministru, u skladu sa zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom). Neposredno obavlja sljedeće poslove: provođenje politike i izvršavanje zakona o javnim nabavkama, drugih propisa i općih akata koji se odnose na javne nabake i utvrđuje stvarno stanje u oblasti javnih nabavki i posljedica koje mogu nastati u toj oblasti za rad Ministarstva; organizira i daje upute u vezi s izradom tenderske dokumentacije za nabavke roba, usluga i radova za potrebe Ministarstva; organizira i daje upute u izradi prijedloga svih akata u postupcima provođenja javnih nabavki za potrebe Ministarstva; učestvuje u izradi očitovanja na upite ponuđača i na žalbe u postupcima javne nabavke; učestvuje u izradi finansijskog plana iz djelokruga Odsjeka; učestvuje u davanju primjedbi, prijedloga i mišljenja u vezi s donošenjem propisa kojima se regulira oblast javnih nabavki; prati izvršavanje poslova, uočava probleme i stara se o njihovom blagovremenom izvršavanju iz djelokruga Odsjeka; sačinjava plan nabavke za Ministarstvo; učestvuje u pripremi i provođenju postupka nabavke matičnih knjiga i obrazaca izvoda iz matičnih knjiga i uniformi; izrađuje analize, izvještaje i informacije i druge stručne i analitičke materijale u vezi s postupkom za javne nabavke za potrebe Ministarstva; obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Visina pripadajuće osnovne plaće: 2.160,00 KM (dodatak na plaću po osnovu posebnih uvjeta rada iznosi 10% od osnovne plaće. Ovaj dodatak obračunava se na osnovnu plaću bez dijela plaće po osnovu radnog staža i čini sastavni dio plaće). Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 06.
Opis poslova: praćenje i provođenje propisa iz područja javnih nabavki; učestvuje u pripremi i realizaciji Plana nabavke roba usluga i radova za Ministarstvo; priprema i preduzima odgovarajuće mjere i radnje radi izvršenja poslova utvrđenih u politikama i drugim općim aktima (planovima, programima) Ministarstva u vezi s javnim nabavkama i o tome blagovremeno izvještava rukovodioca Odsjeka; preduzima odgovarajuće mjere za otklanjanje štetnih posljedica u vezi s nabavkom roba, usluga i radova za potrebe Ministarstva; učestvuje u pripremi i provođenju svih postupaka javnih nabavki predviđenih ZJN-om; izrađuje prijedlog svih akata u postupcima provođenja postupaka javne nabavke; učestvuje u izradi tenderske dokumentacije; sudjeluje u otvaranju i obradi pristiglih ponuda po osnovu Direktnog sporazuma; učestvuje u radu komisije koja odabire najpovoljnije ponude za zaključivanja ugovora ili okvirnog sprazuma; vrši unos podataka u informacioni sistem JNBiH; vrši izradu očitovanja na upite ponuđača i žalbe u postupcima javnih nabavki: vrši izradu obavještenja za službena glasila i internet stranicu Ministarstva; vodi evidencije postupaka javnih nabavki u skladu sa ZJN-om i podzakonskim propisima koji su doneseni na osnovu tog zakona; procjenjuje stanja tržišta u pogledu nabavki roba, usluga i radova za potrebe Ministarstva; priprema i odgovoran je za potpunu, blagovremenu i pravilnu realizaciju svih pristiglih zahtjeva iz oblasti nabavki; obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.968,00 KM Mjesto rada: Sarajevo
III. USLOVI ZA PRIJAVU
Opći uslovi:
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakona):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi:
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Radno mjesto 01:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet,
- 3 (tri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
Radno mjesto 02:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet,
- 3 (tri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
Radno mjesto 03:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet, fakultet pravne ili upravne struke, tehnički fakultet ili drugi fakultet društvenog smjera,
- Najmanje 4 (četiri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
Radno mjesto 04:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, arhitektonsko - urbanistički fakultet, građevinski fakultet ili mašinski fakultet,
- 3 (tri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
Radno mjesto 05:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet ili diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke,
- Najmanje 4 (četiri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
Radno mjesto 06:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet ili diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke,
- 3 (tri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
IV. IZBORNI PROCES
Izborni proces se provodi putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
- IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
- Stručni ispit provodi se s ciljem procjene sposobnosti kandidata za obavljanje poslova na konkretnom radnom mjestu, a sastoji se od pisanog i usmenog dijela (strukturiranog intervjua). Pravu pristupa stručnom ispitu imaju kandidati koji se prijavljuju na radna mjesta državnih službenika, pod uslovom da ispunjavaju uslove javnog konkursa i da su prethodno položili ispit općeg znanja (IOZ), a prema strukturi stručnog ispita za radna mjesta ostalih državnih službenika kako slijedi:
Stručni ispit za radna mjesta ostalih državnih službenika sastoji se od:
- Pisani dio stručnog ispita polaže se u vidu testa koji se sastoji se od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije za izbor vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
Stručni ispit za radno mjesto državnih službenika - šefovi osnovnih i unutrašnjih organizacionih jedinica sastoji se od:
- Pisani dio stručnog ispita sastoji se od: test od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i test od pet pitanja otvorenog tipa.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
V. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte, na adresu Agencije u skladu s uslovima ovog javnog konkursa odnosno u skladu sa statusom kandidata u pogledu obaveze polaganja ispita općeg znanja:
1. Kandidati izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave, u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1 .
- Putem pošte – dostavljanjem uredno popunjenog Obrasca prijave2 (bez dodatne dokumentacije).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs sa obavezom učitavanja dokaza:
Uvjerenje o radnom stažu3 u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na obrascu uvjerenja dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži sve podatke navedene u propisanom obrascu.
- Putem pošte – uredno popunjen Obrazac prijave i dokaz: Uvjerenje o radnom stažu, u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, original ili ovjerena kopija na obrascu dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži podatke navedene u propisanom obrascu.
VI. DOSTAVLJANJE DOKAZA NAKON STRUČNOG ISPITA
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije, putem pošte, dostaviti dokaze (original ili ovjerene fotokopije) o ispunjavanju općih i posebnih uslova ovog javnog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti, sa sljedećom napomenom da:
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
VII. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
Agencija, u skladu sa članom 30. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine i članom 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 75/24) objavljuje rezultate javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Agencija obavještava kandidate o svim fazama izbornog postupka, datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita i drugim informacijama vezano za konkurs putem službene web stranice https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba, web aplikacije „eKonkurs“, ili elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
VIII. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku. O dodijeljenoj šifri podnosilac prijave će biti obaviješten putem adrese epošte navedene u prijavnom obrascu.
2. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni. 3. Ako kandidat ne pristupi polaganju stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
4. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
5. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
6. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
- Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
- Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.
7. Agencija za državnu službu Federacije BiH obavještava kandidate da su odgovori na najčešće postavljena pitanja dostupni na službenoj web stranici Agencije. Za dodatna pitanja koja nisu obuhvaćena objavljenim informacijama, službena komunikacija s kandidatima odvija se isključivo putem e-mail adrese: postavljenja.fbih@adsfbih.gov.ba. Molimo kandidate da komunikaciju putem drugih kanala smatraju nevažećom.
IX. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podošenje prijave je 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u "Službenim novinama Federacije BiH".
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Online prijava podnešena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave.
Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 01.10.2025.