Mostar, 19.09.2025.
Na osnovu člana 21. Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BiH”, br. 19/02, 35/03, 4/04, 17/04, 26/04, 37/04, 48/05, 2/06, 32/07, 43/09, 8/10, 40/12, 93/17 и 18/24), Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, na zahtjev Ministarstva civilnih poslova Bosne i Hercegovine, raspisuje
1/01 Šef odsjeka za putne isprave
1/02 Stručni saradnik – koordinator komisije
SEKTOR ZA DRŽAVLJANSTVO I PUTNE ISPRAVE
Odsjek za putne isprave
1/01 Šef odsjeka za putne isprave
Opis poslova i radnih zadataka: Šef Odsjeka za putne isprave, koordinira radom Odsjeka i odgovoran je za organizovanje i obavljanje poslova iz nadležnosti Odsjeka, raspoređuje poslove na državne službenike i zaposlenike i daje bliža uputstva o načinu obavljanja tih poslova, obezbjeđuje blagovremeno, zakonito i pravilno obavljanje svih poslova iz nadležnosti Odsjeka, redovno upoznaje pomoćnika ministra o stanju obavljanja poslova iz svoje nadležnosti, problemima koji postoje u obavljanju tih poslova i predlaže mjere za njihovo rješavanje, postupa po nalozima pomoćnika ministra i obavlja najsloženije poslove iz nadležnosti Odsjeka. Odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih Odsjeku. Šef Odsjeka samostalno izrađuje pravne propise koji se javno objavljuju i po potrebi druge opšte akte, predlaže izmjene u propisima i opštim aktima; vodi upravne postupke i izrađuje nacrte rješenja u postupcima koje vodi i druge pojedinačne pravne akte; priprema pravna mišljenja iz nadležnosti Odsjeka, odgovora na upite i poslanička pitanja iz oblasti putnih isprava, vrši izradu informacija, izvještaja iz nadležnosti Odsjeka. Vrši procjenu potreba za putnim ispravama u saradnji sa višim stručnim saradnikom za putne isprave, vrši nadzor nad provođenjem Zakona o putnim ispravama BiH; izrađuje godišnji program rada i izvještaj o radu Odsjeka, učestvuje u izradi godišnjeg izvještaja Ministarstva za Vijeće ministara BiH, o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku, učestvuje u izradi dokumenta okvirnog budžeta (DOB) Sektora. Šef Odsjeka za svoj rad i upravljanje odgovara pomoćniku ministra.
Posebni uslovi: Završen pravni fakultet, VSS/VII stepen ili visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja sa najmanje 240 ECTS bodova; najmanje 4 godine radnog iskustva u struci; položen stručni upravni ispit; poznavanje rada na računaru.
Status: državni službenik – šef unutrašnje organizacione jedinice.
Pripadajuća osnovna neto plata: 1950,00 KM
Broj izvršilaca: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo.
KOMISIJA ZA DEMINIRANJE U BIH
1/02 Stručni saradnik – koordinator komisije
Opis poslova i radnih zadataka: Obavlja administrativne i druge poslove za potrebe Komisije za deminiranje u BiH (priprema sjednice, zapisnike, prati realizaciju zaključaka Komisije); učestvuje u pripremi akata vezano za saradnju Komisije sa međunarodnim organizacijama (UNDP, OHR, ITF, OSCE, Delegacija Evropske komisije u BiH, Međunarodni centar za humanitarno deminiranje i dr.) te nevladinim organizacijama koje se bave pitanjima humanitarnog deminiranja; obavlja administrativne poslove vezano za komunikaciju i saradnju Komisije sa BH MAC-om, te sa nadležnim entitetskim institucijama i Brčko distrikta BiH, obavlja i druge poslove za potrebe Komisije. Za svoj rad odgovara Komisiji.
Posebni uslovi: Završen fakultet društvenog ili tehničkog smjera, VSS/VII stepen ili visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja sa 180 ECTS bodova; najmanje 1 godina radnog iskustva u struci; položen stručni upravni ispit; poznavanje engleskog jezika.
Status: državni službenik – stručni saradnik.
Pripadajuća osnovna neto plata: 1380,00 KM
Broj izvršilaca: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo.
Napomene za kandidate:
Priprema dokumentacije:
Skreće se pažnja kandidatima da su potrebnu dokumentaciju na oglas dužni dostaviti u skladu sa Pravilnikom o karakteru i sadržaju javnog konkursa, načinu sprovođenja intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua, a posebno da obrate pažnju na izmijenjene i dopunjene odredbe navedenog Pravilnika, te da prilagode dokumentaciju, kako dokaze o radnom iskustvu, tako i preostale dokaze tražene tekstom oglasa.
S tim u vezi, kandidati se upućuju na pojašnjenje - tekst na službenoj internet stranici www.ads.gov.ba, u dijelu „Zapošljavanje/Napomena za kandidate/Stop greškama u prijavama!“, te posebno odredbe Pravilnika o karakteru i sadržaju javnog konkursa, načinu sprovođenja intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua, koje definišu dokumentaciju: prijavni obrazac; univerzitetsku diplomu; važeće uvjerenje o državljanstvu; uvjerenje o položenom stručnom upravnom odnosno javnom ispitu; dokaz o traženom radnom iskustvu; dokaz o traženom nivou znanja stranog jezika; dokaz o traženom nivou znanja rada na računaru; uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka; rok i način dostavljanja prijave.
Potrebni dokumenti:
I Ovjerene kopije:
Za prijavu putem pošte, kandidati dostavljaju ovjerene kopije navedenih potrebnih dokumenata.
Za elektronsku prijavu, kandidat u sistem prilaže PDF skenirane dokumente maksimalne veličine po dokumentu 2 MB.
II Popunjen obrazac/elektronska prijava:
a) Za kandidate koji se prijavljuju putem pošte, svojeručno potpisan obrazac Agencije za državnu službu BiH: isti možete preuzeti na web stranici Agencije: www.ads.gov.ba unutar svakog konkursa pojedinačno, u rubrici „dokumenti“. Napominjemo da potpisan i popunjen obrazac ne može služiti kao dokaz bilo kog uslova iz teksta Javnog oglasa, isti samo olakšava rad organu koji vrši izbor i imenovanje, te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje je potrebno dokazati traženom dokumentacijom.
b) Za kandidate koji se prijavljuju putem informacionog sistema, popunjena elektronska prijava.
Napomena za kandidate koji podnose elektronsku prijavu:
Dodatni dokumenti koji se dostavljaju naknadno:
Kandidati koji nemaju položen stručni (upravni) ispit, prije pristupanja pismenom dijelu stručnog ispita će polagati javni ispit u skladu sa Odlukom. Javni ispit na kome je kandidat zadovoljio važi samo za konkretan javni konkurs, o čemu se ne izdaje uvjerenje, a na kandidata koji bude postavljen na radno mjesto primjenjuje se član 56. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17 i 18/24) i član 12. Odluke.
Kandidati koji su od momenta podnošenja prijave na javni oglas do dana održavanja javnog ispita položili stručni upravni ispit ili javni ispit, ispit opšteg znanja, odnosno ispit koji odgovara pobrojanim ispitima, tj. koji nisu u obavezi polagati javni ispit u skladu sa odredbama člana 13. Odluke, dužni su obavijestiti Agenciju o istom najkasnije do zakazanog termina održavanja javnog ispita, a dokaz o navedenom trebaju neposredno dostaviti Agenciji (ne slati putem pošte), isključivo do početka termina pismenog dijela stručnog ispita. U slučaju da se kandidat ne odazove pozivu na javni ispit, a ne priloži traženi dokaz do pismenog dijela stručnog ispita smatrat će se da je odustao od svoje prijave na navedeni Javni oglas.
Podnošenje elektronske prijave je moguće do isteka krajnjeg roka za prijavu. Kandidatu je omogućeno da kroz sistem može povući svoju prijavu i ponovo je podnijeti sa ažuriranim podacima i dodatim dokumentima sve do isteka krajnjeg roka za prijave.
Ukoliko kandidat u sistem ne priloži skenirane dokumente oglasom tražene dokumentacije, kojim dokazuje ispunjavanje opštih i posebnih uslova radnog mjesta na koje se prijavljuje, prijava se neće uzeti u razmatranje.
Putem poštanske službe, preporučenom pošiljkom, sva tražena dokumenta treba dostaviti najkasnije do 10.10.2025. godine, na adresu:
Ispunjavanje uslova utvrđenih ovim oglasom računa se danom predaje prijave.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove ovog oglasa, kao i kopije tražene dokumentacije koje nisu ovjerene, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ- HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 19.09.2025.