Dnevni avaz, 19.05.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 - Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16), člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br: 1/12 i 1/14) i člana 8., 9. i 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj 10/25), a na zahtjev Ministarstva unutrašnjih poslova Hercegovačko-neretvanskog kantona, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
I RADNA MJESTA
01.Šef Odsjeka – Sektor za administraciju i Sektor za potporu – Odsjek za administraciju i potporu Konjic – Uprava za administraciju i potporu – 1 (jedan) izvršilac
02.Viši stručni saradnik za pravne i upravne poslove – Sektor za administraciju – Odjel pravnih, upravnih i inspekcijskih poslova – Uprava za administraciju i potporu – 2 (dva) izvršioca
03.Stručni saradnik za psihološku potporu – Kabinet ministra – 1 (jedan) izvršilac
01.Opis poslova: Organizuje obavljanje svih poslova iz nadležnosti Odsjeka; raspoređuje poslove na službenike i namještenike i daje bliže upute o načinu obavljanja tih poslova; osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno obavljanje svih poslova iz nadležnosti Odsjeka; redovno, usmeno ili pismeno upoznaje rukovodioca osnovne organizacione jedinice u čijem sastavu se nalazi, o stanju obavljanja poslova iz svoje nadležnosti, problemima koji postoje u obavljanju tih poslova i predlaže mjere za njihovo rješavanje; postupa po nalozima rukovodioca osnovne organizacione jedinice i obavlja najsloženije poslove iz nadležnosti Odsjeka kojim rukovodi; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca; za svoj rad odgovara neposrednom rukovodiocu. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 2.220,55 KM
02.Opis poslova: Izrađuje i donosi pojedinačne akte koji se odnose na izdavanje odobrenja, saglasnosti, registrovanje i druge akte predviđene zakonom i drugim propisima; pruža pravnu pomoć građanima davanjem stručnih, pravnih objašenjenja, sastavlja podneske (zahtjeve, zamolnice, žalbe i sl.) i obavlja druge poslove pravne pomoći u skladu sa zakonom; daje primjedbe i mišljenja na nacrte propisa; učestvuje u izradi općih akata Ministarstva; obavlja poslove upravnog rješavanja u prvom stepenu iz nadležnosti Odjela; provodi drugostepeni upravni postupak i priprema rješenja po žalbama na prvostepena rješenja organizacionih jedinica u vezi građanskih stanja, promjene ličnog imena, lične iskaznice, jedinstveni matični broj građana, prebivalište i boravište građana, registraciju vozila, putnih isprava; daje stručna uputstva organizacionim jedinicama u cilju jedinstvenog postupanja prilikom primjene propisa iz oblasti unutrašnjih poslova; pruža pravnu i stručnu pomoć građanima u ostvarenju njihovih prava iz oblasti državljanstva, građanskih stanja i putnih isprava; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca; za svoj rad odgovara neposrednom rukovodiocu. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.614,35 KM
03.Opis poslova: Obavlja psihološku selekciju i klasifikaciju početnika i policijskog osoblja, policijsko-psihološko obrazovanje za ratna djelovanja i mirnodopske uslove, prevenciju vanrednih događaja, nesreća i ovisnosti, prevenciju i potporu za pojačane psihičke napore i suočavanje sa stresom; psihološke tretmane i savjetodavni rad, provođenje psihodijagnostike i psihoterapijskog rada s policijskim službenicima i žrtvama nasilja; edukacijske aktivnosti koje uključuju izvođenje nastave iz policijske grupe predmeta (upotreba vatrenog oružja), psihološke metode otkrivanja laži; ocjene vjerodostojnosti iskaza, analiza neverbalnog ponašanja; analiza fizioloških pokazatelja - poligraf; unaprijeđivanje komunikološke interakcije; te obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.550,55 KM
II USLOVI ZA PRIJAVU NA JAVNI KONKURS
Opći uslovi
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakona):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Radno mjesto 01:
- VSS – stečena diploma visokog obrazovanja ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - pravne i upravne struke
- najmanje 4 (četiri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
Radno mjesto 02:
- VSS – stečena diploma visokog obrazovanja ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja pravne i upravne struke
- najmanje 2 (dvije) godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
Radno mjesto 03:
- VSS – VII stepen stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog (najmanje 180 ECTS), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - studij psihologije,
- najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
III IZBORNI PROCES
Komisija za izbor provjerava i bira kandidate na osnovu profesionalnih sposobnosti procijenjenih putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
(1) IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
(2) Stručnom ispitu pristupaju sva lica koja kao kandidati konkurišu na radna mjesta državnih službenika i koji su prethodno položili IOZ. Cilj provedbe stručnog ispita je provjera sposobnosti kandidata za rad na konkretnom radnom mjestu putem pisanog i usmenog dijela (intervjua).
Za radna mjesta državnih službenika šefovi osnovnih i unutrašnjih organizacionih jedinica (pozicija 01):
- pisani dio stručnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i i testa od 5 pitanja otvorenog tipa sa opcijom unosa teksta na računaru ili na papiru.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita
Za radna mjesta ostalih državnih službenika (pozicija 02, 03):
- pisani dio stručnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
IV PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na jedan od dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte na adresu Agencije, u skladu sa uslovima konkursa.
Online prijava i učitavanje dokaza kroz web aplikaciju „eKonkurs“
1. U skladu sa članom 10. st. (1) i (4) Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH prijavu na javni konkurs kandidati podnose putem web aplikacije „eKonkurs“, podnošenjem online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su učitati kroz korisnički račun/online prijavu dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja koji je dostupan na web stranici Agencije2
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika, a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz online prijavu na javni konkurs učitati sljedeću dokumentaciju:
− fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
− dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
− dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
Prijava putem pošte i dostavljanje dokaza
1a.Kandidatima je omogućena i prijava putem pošte u formi Obrasca prijave3 dostavljanjem na adresu Agencije navedene u tekstu javnog konkursa.
2a.Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja koji je dostupan na web stranici Agencije4 (original ili ovjerene kopije).
3a.Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika, a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije).
a) Fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/
4 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
b) Dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) Dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
4. Ostali dokazi:
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova javnog konkursa iz tačke II. ovog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti sa napomenom:
a) Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik - diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne,
b) Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure
c) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovi posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva
d) Kandidati koji imaju položen ispit općeg znanja ili su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit, dokaze o položenom ispitu dostavljaju nakon objave rezultata stručnog ispita.
V OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
U skladu sa članom 30. Zakona i na osnovu člana 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 75/24) Agencija objavljuje rezultat javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informiše sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Pristup digitalnom formatu Oglasne ploče omogućen je putem web aplikacije „eKonkurs“.
Obavještenja o terminima polaganja ispita: Agencija obavještava kandidate o datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita putem web aplikacije „eKonkurs“, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ i elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
Putem e-pošte kandidati se informišu o svim fazama izbornog postupka.
VI VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
2. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
3. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
4. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
5. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremuispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
a) Pristup materijalima –Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
b) Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online
6. Agencija na upite kandidata odgovara isključivo putem službene e-mail adrese postavljenja.mostar@adsfbih.gov.ba
VII PODNOŠENJE PRIJAVE
Podnošenje online prijave putem web aplikacije “eKonkurs”
1. Online prijava dostavljena putem web aplikacije “eKonkurs” smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.
2. Prilikom podnošenja online prijave na javni konkurs, prijava dobiva šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.
Podnošenje prijave putem pošte i adresa:
1. Prijava na javni konkurs podnosi se dostavljanjem uredno popunjenog i potpisanog prijavnog obrasca. Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.
2. Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u "Službenim novinama Federacije BiH".
3. Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 19.05.2025.