Mostar, 19.05.2025.
Na osnovu člana 21. Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BiH”, br. 19/02, 35/03, 4/04, 17/04, 26/04, 37/04, 48/05, 2/06, 32/07, 43/09, 8/10, 40/12, 93/17 i 18/24), Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, na zahtjev Ministarstva sigurnosti Bosne i Hercegovine – Granične policije Bosne i Hercegovine, raspisuje
1/01 Šef Odsjeka za pravne poslove i pisarnicu
1/02 Stručni savjetnik za nabavku – stručni savjetnik
GLAVNI URED
UPRAVA ZA ADMINISTRACIJU
Odsjek za pravne poslove i pisarnicu
1/01 Šef Odsjeka za pravne poslove i pisarnicu
Opis poslova i radnih zadataka: Neposredno rukovodi radom Odsjeka, ovlašten je da organizuje, objedinjava i usmjerava rad Odsjeka; osigurava zakonito, pravilno i blagovremeno izvršenje poslova iz nadležnosti Odsjeka; raspoređuje poslove na neposredne izvršioce i pruža im stručnu pomoć u radu; odgovoran je za blagovremeno, zakonito, pravilno i kvalitetno obavljanje poslova iz nadležnosti Odsjeka; pruža izvršiocima potrebnu stručnu pomoć u radu; priprema zakonsku osnovu i pruža pravnu pomoć načelniku Uprave za administraciju u vezi sa vršenjem njihovih funkcija; učestvuje i pruža pomoć u izradi zakona i podzakonskih akata iz nadležnosti GP BiH-e; organizuje, nadzire i usmjerava vođenje prvostepenog upravnog postupka u nadležnosti GP BiH; organizuje i nadzire rad pisarnice; izvršava i druge poslove koje odredi načelnik Uprave za administraciju i za svoj rad odgovoran je načelniku Uprave za administraciju.
Posebni uslovi: Univerzitetska diploma - VII stepen ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa 240 ECTS bodova, pravnog smjera; poznavanje rada na računaru; položen stručni upravni ispit; četiri (4) godine radnog iskustva u struci.
Status: Državni službenik – šef unutrašnje organizacione jedinice.
Pripadajuća osnovna neto plata: 1950,00 KM
Broj izvršilaca: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo
Odsjek za poslove nabavke i logistike
1/02 Stručni savjetnik za nabavku
Opis poslova i radnih zadataka: Obavlja poslove nabavke u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama; odgovoran je za zakonito, pravilno i blagovremeno obavljanje navedenih poslova i zadataka; prati finansijsko stanje utrošenih sredstava tokom budžetske godine i usaglašava sa usvojenim planom nabavki; priprema analize, izvještaje, informacije i izrađuje godišnji plan nabavke; priprema tendere i tendersku dokumentaciju u skladu sa zahtjevima organizaconih jedinica; odgovoran je za blagovremeno dostavljanje računa u odsjek za finansije te kontrolu iznosa računa sa vrijednošću predmeta ugovora; priprema ugovore i okvirne sporazume vezano za javne nabavke, priprema odluke po prigovorima i žalbama po postupcima o javnim nabavkama, priprema i dostavlja neophodnu dokumentaciju Uredu za razmatranje žalbi, izvršava i druge poslove koje mu odredi šef Odsjeka za poslove nabavke i logistike.
Posebni uslovi: Univerzitetska diploma - VII stepen ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa 240 ECTS bodova, društvenog ili tehničkog smjera, poznavanje rada na računaru, položen stručni upravni ispit, tri (3) godine radnog iskustva u struci.
Status: Državni službenik – stručni savjetnik.
Pripadajuća osnovna neto plata: 1.758,00 KM
Broj izvršilaca: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo
Napomene za kandidate:
Dodatna napomena:
Priprema dokumentacije:
Skreće se pažnja kandidatima da su potrebnu dokumentaciju na oglas dužni dostaviti u skladu sa Pravilnikom o karakteru i sadržaju javnog konkursa, načinu sprovođenja intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua, a posebno da obrate pažnju na izmijenjene i dopunjene odredbe navedenog Pravilnika, te da prilagode dokumentaciju, kako dokaze o radnom iskustvu, tako i preostale dokaze tražene tekstom oglasa.
S tim u vezi, kandidati se upućuju na pojašnjenje - tekst na službenoj internet stranici www.ads.gov.ba, u dijelu „Zapošljavanje/Napomena za kandidate/Stop greškama u prijavama!“, te posebno odredbe Pravilnika o karakteru i sadržaju javnog konkursa, načinu sprovođenja intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua, koje definišu dokumentaciju: prijavni obrazac; univerzitetsku diplomu; važeće uvjerenje o državljanstvu; uvjerenje o položenom stručnom upravnom odnosno javnom ispitu; dokaz o traženom radnom iskustvu; dokaz o traženom nivou znanja stranog jezika; dokaz o traženom nivou znanja rada na računaru; uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka; rok i način dostavljanja prijave.
Potrebni dokumenti:
I Ovjerene kopije:
Za prijavu putem pošte, kandidati dostavljaju ovjerene kopije navedenih potrebnih dokumenata.
Za elektronsku prijavu, kandidat u sistem prilaže PDF skenirane dokumente maksimalne veličine po dokumentu 2 MB.
II Popunjen obrazac/elektronska prijava:
a) Za kandidate koji se prijavljuju putem pošte, svojeručno potpisan obrazac Agencije za državnu službu BiH: isti možete preuzeti na web stranici Agencije: www.ads.gov.ba unutar svakog konkursa pojedinačno, u rubrici „dokumenti“. Napominjemo da potpisan i popunjen obrazac ne može služiti kao dokaz bilo kog uslova iz teksta Javnog oglasa, isti samo olakšava rad organu koji vrši izbor i imenovanje, te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje je potrebno dokazati traženom dokumentacijom.
b) Za kandidate koji se prijavljuju putem informacionog sistema, popunjena elektronska prijava.
Napomena za kandidate koji podnose elektronsku prijavu:
Dodatni dokumenti koji se dostavljaju naknadno:
Kandidati koji nemaju položen stručni (upravni) ispit, prije pristupanja pismenom dijelu stručnog ispita će polagati javni ispit u skladu sa Odlukom. Javni ispit na kome je kandidat zadovoljio važi samo za konkretan javni konkurs, o čemu se ne izdaje uvjerenje, a na kandidata koji bude postavljen na radno mjesto primjenjuje se član 56. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17, 59/22 i 88/23) i član 12. Odluke.
Kandidati koji su od momenta podnošenja prijave na javni oglas do dana održavanja javnog ispita položili stručni upravni ispit ili javni ispit, ispit opšteg znanja, odnosno ispit koji odgovara pobrojanim ispitima, tj. koji nisu u obavezi polagati javni ispit u skladu sa odredbama člana 13. Odluke, dužni su obavijestiti Agenciju o istom najkasnije do zakazanog termina održavanja javnog ispita, a dokaz o navedenom trebaju neposredno dostaviti Agenciji (ne slati putem pošte), isključivo do početka termina pismenog dijela stručnog ispita. U slučaju da se kandidat ne odazove pozivu na javni ispit, a ne priloži traženi dokaz do pismenog dijela stručnog ispita smatrat će se da je odustao od svoje prijave na navedeni Javni oglas.
Podnošenje elektronske prijave je moguće do isteka krajnjeg roka za prijavu. Kandidatu je omogućeno da kroz sistem može povući svoju prijavu i ponovo je podnijeti sa ažuriranim podacima i dodatim dokumentima sve do isteka krajnjeg roka za prijave.
Ukoliko kandidat u sistem ne priloži skenirane dokumente oglasom tražene dokumentacije, kojim dokazuje ispunjavanje opštih i posebnih uslova radnog mjesta na koje se prijavljuje, prijava se neće uzeti u razmatranje.
Putem poštanske službe, preporučenom pošiljkom, sva tražena dokumenta treba dostaviti najkasnije do 09.06.2025. godine, na adresu:
Ispunjavanje uslova utvrđenih ovim oglasom računa se danom predaje prijave.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove ovog oglasa, kao i kopije tražene dokumentacije koje nisu ovjerene, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 19.05.2025.