Mostar, 18.03.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 - Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16), člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br: 1/12 i 1/14) i člana 8., 9. i 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Ministarstva saobraćaja i veza Hercegovačko-neretvanskog kantona, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
I RADNA MJESTA
01.Stručni savjetnik za poslove sa trezorom – Kabinet ministra – Odjel za opće i pravne poslove – 1 (jedan) izvršilac
02.Stručni savjetnik za upravno rješavanje i normativno-pravne poslove – Uprava za ceste – Odjel općih poslova i zaštite – 1 (jedan) izvršilac
03.Stručni saradnik za analizu saobraćaja – Sektor saobraćaja – 1 (jedan) izvršilac
04.Službenik sa posebnim ovlaštenjima – Inspektor za ceste – Uprava za ceste – Odjel za održavanje i građenje – 1 (jedan) izvršilac
01. Opis poslova: izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta za Ministarstvo; praćenje izvršenja budžet;, izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala u vezi sa finansijskim sredstvima Ministarstva; izrada elaborata, studija i programa u oblasti finansiranja Minstarstva; provodi i izvršava zakone koji se odnose na funkcionisanje Ministarstva s aspekta trezorskog poslovanja i s tim u vezi sarađuje s ministarstvom finansija, prati i proučava stanje i pojave u vezi sa finansijskim sredstvima i odnosima sa trezorom, na temelju prikupljenih podataka ili podataka koje dostavljaju druge pravne osobe ili tijela i obrade istih; predlaže mjere za rješavanje utvrđenih problema; vrši i druge poslove po nalogu sekretara i šefa Odjela. Za svoj rad neposredno je odgovoran šefu Odjela. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.831,31 KM
02. Opis poslova: vodi upravni postupak i rješava najsloženije upravne stvari u prvostepenom i drugostepenom postupku iz mjerodavnosti Uprave; sudjeluje u postupcima ekspropiracije u svim fazama do uknjižbe u zemljišne knjige, te izrađuje ugovore i druge akte koji se odnose na rješavanje imovinsko-pravnih, obligacijsko-pravnih i dužničkopovjeriteljskih odnosa u upravnom postupku iz mjerodavnosti Uprave, te prati realizaciju istih; izrađuje prednacrte, nacrte i prijedloge zakona, drugih propisa i općih akata; priprema izmjene i dopune propisa iz mjerodavnosti Uprave, te daje stručna mišljenja o prednacrtima, nacrtima i prijedlozima zakona i drugih propisa i općih akata iz mjerodavnosti Uprave; izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge stručne i analitičke materijale na osnovu odgovarajućih podataka, a vezano za osnovnu djelatnost Uprave, sudjeluje u postupcima javnih nabavki na način da prati zakonitost provođenja postupka od pokretanja do zaključivanja ugovora, rješava po prigovorima na odluke konkursne komisije i vodi evidenciju u oblasti javnih nabavki, priprema odgovore na predstavke i tužbe u stvarima iz mjerodavnosti Uprave, te obavlja i druge poslove po nalogu direktora Uprave. Za svoj rad neposredno odgovara šefu odjela. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.831,31 KM
03. Opis poslova: analiza i stručna obrada sistematskih rješenja u oblasti saobraćaja; izrada tipskih izvještaja, davanje redovitih ili periodičnih informacija o svim poslovima iz nadležnosti Sektora prometa; praćenje i istraživanje promjena u cestovom prometu i izrada potrebne dokumentacije i drugih materijala o tim pojavama i promjenama; uređivanje i pripremanje biltena, publikacija, brošura i druge stručne literature; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Sektora saobraćaja i rukovodioca organa državne službe. Za svoj rad neposredno odgovara pomoćniku ministra. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.550,55 KM
04. Opis poslova: vrši inspekcijski nadzor, na osnovu i u granicama ovlaštenja utvrđenih federalnim zakonom drugim kantonalnim/županijskim propisima u oblasti javnih cesta; vrši pregled tehničke dokumentacije i druge dokumentacije u vezi sa održavanjem, zaštitom i rekonstrukcijom i građenjem javnih cesta i objekata, te daje mišljenja na tu dokumentaciju; sudjeluje u izradi propisa, analiza i informacija i drugih stručnih materijala kojima se predlažu mjere za poboljšanje stanja u oblasti javnih cesta; samostalno obavlja poslove upravnog inspekcijskog nadzora u skladu sa zakonom; obavlja i druge poslove iz djelokruga Uprave za ceste koje mu povjeri direktor Uprave i ministar. Za svoj rad neposredno odgovara šefu odjela i rukovodiocu. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 2.399,21 KM
II USLOVI ZA PRIJAVU NA JAVNI KONKURS
Opći uslovi
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakona):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom članka IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Radno mjesto 01:
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja ekonomske struke
- 3 (tri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
- poznavanje rada na računaru
Radno mjesto 02:
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja pravne struke
- 3 (tri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
- poznavanje rada na računaru
Radno mjesto 03:
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa (najmanje 180 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja prometne/saobraćajne struke
- 1 (jedna) godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
- poznavanje rada na računaru
Radno mjesto 04:
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja građevinske struke
- 3 (tri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme
- poznavanje rada na računaru
III IZBORNI PROCES
Komisija za izbor provjerava i bira kandidate na osnovu profesionalnih sposobnosti procijenjenih putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
(1) IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
(2) Stručnom ispitu pristupaju sva lica koja kao kandidati konkurišu na radna mjesta državnih službenika i koji su prethodno položili IOZ. Cilj provedbe stručnog ispita je provjera sposobnosti kandidata za rad na konkretnom random mjestu putem pisanog i usmenog dijela (intervjua).
Za radna mjesta ostalih državnih službenika:
- pisani dio stručnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
IV PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na jedan od dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte na adresu Agencije, u skladu s uslovima konkursa.
Online prijava i učitavanje dokaza kroz web aplikaciju „eKonkurs“
1. U skladu sa članom 10. st. (1) i (4) Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH prijavu na javni konkurs kandidati podnose putem web aplikacije „eKonkurs“, podnošenjem online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su učitati kroz korisnički račun/online prijavu dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja koji je dostupan na web stranici Agencije2
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika (pozicija 03.), a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz online prijavu na javni konkurs učitati sljedeću dokumentaciju:
- fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
- dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
- dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
Prijava putem pošte i dostavljanje dokaza
1a.Kandidatima je omogućena i prijava putem pošte u formi Obrasca prijave3 dostavljanjem na adresu Agencije navedene u tekstu javnog konkursa. 2a.Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja koji se dostupan na web stranici Agencije4 (original ili ovjerene kopije).
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/
4 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3a.Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika (pozicija 03.), a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije).
a) Fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) Dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) Dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
4. Ostali dokazi:
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova javnog konkursa iz tačke II. ovog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti sa napomenom:
a) Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik - diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne,
b) Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure
c) Istovremeno s dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovi posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva
d) Kandidati koji imaju položen ispit općeg znanja ili su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit, dokaze o položenom ispitu dostavljaju nakon objave rezultata stručnog ispita.
V OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
U skladu sa članom 30. Zakona i na osnovu člana 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 75/24) Agencija objavljuje rezultat javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Pristup digitalnom formatu Oglasne ploče omogućen je putem web aplikacije „eKonkurs“.
Obavještenja o terminima polaganja ispita: Agencija obavještava kandidate o datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita putem web aplikacije „eKonkurs“, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ i elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
Putem e-pošte kandidati se informiraju o svim fazama izbornog postupka.
VI VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
2. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
3. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
4. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje. 5. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
a) Pristup materijalima –Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
b) Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online
6. Agencija na upite kandidata odgovara isključivo putem službene e-mail adrese postavljenja.mostar@adsfbih.gov.ba
VII PODNOŠENJE PRIJAVE
Podnošenje online prijave putem web aplikacije “eKonkurs”
1. Online prijava dostavljena putem web aplikacije “eKonkurs” smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.
2. Prilikom podnošenja online prijave na javni konkurs, prijava dobiva šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.
Podnošenje prijave putem pošte i adresa:
1. Prijava na javni konkurs podnosi se dostavljanjem uredno popunjenog i potpisanog prijavnog obrasca. Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.
2. Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u "Službenim novinama Federacije BiH".
3. Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 18.03.2025.