Dnevni avaz, 22.01.2025.
Na osnovu člana 11. stav 1. tačka g) Zakona o Sudu Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“ broj: 49/09, 74/09 i 97/09), člana 1. Poslovnika o radu Suda BiH („Službeni glasnik BiH“ broj: 38/20 i 67/22), člana 8. Zakona o radu u institucijama BiH („Službeni glasnik BiH“ broj: 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17, 59/22 i 88/23), a u vezi sa Odlukom o potrebi prijema zaposlenika broj: Su: 02- 18/25 od 20.01.2025. godine, raspisuje se
1. Stručni saradnik u Pravnom odjeljenju Ureda registrara
2. Stručni saradnik za podršku svjedocima u Odjeljenju za podršku svjedocima Ureda registrara
3. Stručni saradnik na izvršnom refereatu u Sekretarijatu Upravnog odjeljenja
4. Referent specijalist administrativno-tehnički asistent-daktilograf u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
5. Referent specijalist za podršku korisnicima u Odjeljenju za informacionokomunikacione tehnologije Ureda registrara
6. Referent specijalist audio-video tehničar u Odjeljenju za sudsku upravu Ureda registrara
7. Referent za dostavu unutrašnje pošte u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
8. Sudski pripravnik u Pravnom odjeljenju Ureda registrara
9. Sudski pripravnik u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
10. Sudski volonter u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
1. Stručni saradnik u Pravnom odjeljenju Ureda registrara
Opis poslova: pod direktnim nadzorom pravnog savjetnika i pravnog savjetnika - asistenta pomaže sudijama i vijećima u vođenju predmeta i pripremama za suđenja, pruža pomoć stranama u postupku prilikom planiranja suđenja, prisustvuje suđenju i koordinira podršku drugih službi za potrebe održavanja suđenja, vodi zapisnike i evidencije pitanja koja zahtijevaju dalja postupanja, preduzima sve radnje kako bi se zaštitila tajnost povjerljivih informacija i spriječilo otkrivanje takvih informacija, vodi evidencije i stara se o poštivanju zakonskih, kao i ostalih važnih rokova vezanih za efikasno i blagovremeno postupanje u predmetima, po potrebi pomaže u prikupljanju i analizi statističkih podataka, kao i u pripremi izvještaja, obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca/zamjenika rukovodioca Odjeljenja i sudija.
Uslovi: završen pravni fakultet (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa najmanje 240 ECTS bodova), položen stručni upravni ispit, jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, odlično poznavanje propisa iz krivične oblasti i propisa koji uređuju sudsku upravu.
Broj izvršilaca: jedan (1), na neodređeno vrijeme – uz probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci
2. Stručni saradnik za podršku svjedocima u Odjeljenju za podršku svjedocima Ureda registrara
Opis poslova: obezbjeđuje tehničku, psihološku i druge vrste podrške svjedoku u i izvan Suda, prije, za vrijeme i nakon svjedočenja, na profesionalan i diskretan način; osigurava psihološko savjetovanje za ugrožene svjedoke (djecu, svjedoke s fizičkim ili psihičkim nedostacima, žrtve zločina itd.); obezbjeđuje brošure i ostali materijal svjedocima u kojima su sadržana pojašnjenja o sudskom postupku i ulozi svjedoka; procjenjuje potrebe svjedoka i organizuje preduzimanje odgovarajućih mjera; obezbjeđuje da svjedoci imaju smještaj, ishranu i druga odgovarajuća prava, kao i odgovarajuću naknadu za dolazak na Sud u skladu sa zakonom; stara se o čuvanju tajnosti podataka o svim pitanjima koja se odnose na žrtve i svjedoke; sarađuje sa strankama u postupku vezano za procjenu potreba i podršku svjedocima; sarađuje s drugim odjeljenjima Suda, kao i Jedinicom za zaštitu svjedoka pri SIPA- i u cilju organizovanja bolje podrške svjedocima u skladu s njihovim psihofizičkim potrebama; kontaktira odgovarajuće organizacije i institucije u Bosni i Hercegovini u cilju obezbjeđenja podrške svjedocima prije i poslije svjedočenja; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završen fakultet društvenog smjera - Odsjek za psihologiju ili Odsjek za socijalni rad (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan s najmanje 180 ECTS bodova); položen stručni upravni ispit; jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, poželjno iskustvo u radu s klijentima koji su izloženi različitim vidovima ugroženosti; iskustvo u individualnom radu s klijentima; poželjno poznavanje rada Međunarodnog krivičnog suda za bivšu Jugoslaviju u oblasti podrške svjedocima; poznavanje rada na računaru.
Broj izvršilaca: jedan (1), na neodređeno vrijeme-uz probni rad u trajanju od šest (6) mjeseci
3. Stručni saradnik na izvršnom referatu u Sekretarijatu Upravnog odjeljenja
Opis poslova: vrši ocjenu urednosti podnesenih prijedloga za dozvolu izvršenja; vrši pripremu nacrta odluka; vrši obračun sudske takse u skladu sa zakonom; po nalogu sudije postupa u predmetima po izjavljenim žalbama; pruža informacije strankama o stanju u spisima; učestvuje u izradi izvještaja za potrebe odjeljenja; vrši i druge poslove koje odredi predsjednik Suda, predsjednik Odjeljenja, postupajući sudija i generalni sekretar. Uslovi: završen pravni fakultet (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa najmanje 240 ECTS bodova); položen stručni upravni ispit; jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima. Broj izvršilaca: jedan (1) na neodređeno vrijeme-uz probni rad u trajanju od šest (6) mjeseci
4. Referent specijalist administrativno-tehnički asistent-daktilograf u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: obavlja daktilografske i stenografske poslove za potrebe sudije; priprema radne verzije izvještaja, memoranduma i jednostavnih rješenja vezanih za organizovanje pretresa i zakazivanje termina suđenja kao i izvršenje drugih administrativnih dužnosti i zadataka koje ne obavlja sudija (rezerviše sudnice i zakazuje pretrese, izrađuje pozive, naredbe i odgovarajuću dokumentaciju strankama, sudskoj policiji, svjedocima i drugim učesnicima u postupku, prati vođenje knjige sjednica vijeća); izrađuje transkripte sa ročišta i pretresa; izrađuje zapisnike sa ročišta za izjašnjenje o krivnji i po potrebi drugih ročišta; vrši pohranjivanje, ažuriranje i redovnu provjeru u CMS bazi; učestvuje u izradi redovnih internih statističkih izvještaja za potrebe Suda i drugih institucija; obavlja usmenu internu i eksternu komunikaciju s drugim institucijama; prati kretanje spisa putem kartona kontrole kretanja, dostavlja spis sudiji i učestvuje u planiranju ročišta; obavlja i druge poslove po nalogu sudije kojem je raspoređen i rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završena srednja škola IV stepena; položen stručni upravni ispit, poznavanje rada na računaru; jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
Broj izvršilaca: tri (3), na neodređeno vrijeme-uz probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci
5. Referent specijalist za podršku korisnicima u Odjeljenju za informaciono-komunikacione tehnologije Ureda registrara
Opis poslova: neposredno pruža informatičku podršku krajnjim korisnicima uz korištenje specijalizovanih aplikacija, te vrši hardverske i softverske popravke; vrši informatičku obuku korisnika; pravovremeno i adekvatno održava računarsku opremu i printere; radi i druge poslove u skladu s internim aktima i po zahtjevu rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završena srednja škola IV stepena; najmanje šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima; položen stručni upravni ispit; poznavanje kompjuterske infrastrukture te korisničkih aplikacija i alata.
Broj izvršilaca: jedan (1), na neodređeno vrijeme-uz probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci
6. Referent specijalist audio-video tehničar u Odjeljenju za sudsku upravu Ureda registrara
Opis poslova: Pod direktnim nadzorom stručnog saradnika-koordinatora za informacionu tehnologiju, web-stranicu i biblioteku i rukovodioca Odjeljenja: instalira, upravlja i održava audio i video opremu; odgovoran je za podešavanje i prilagođavanje sistema nakon instalacije, testiranje sistema prije suđenja, obuku osoblja za upotrebu sistema, kao i za servisiranje i manje opravke sistema; vrši snimanje sudskih procesa, konferencija i drugih događaja opremom za audio i video snimanje; vrši sve neophodne pripreme sudnica, posebno priprema ročišta u kojima se pojavljuju zaštićeni svjedoci (tehnička priprema svjedočenja iz posebne prostorije, iza paravana, distorzija slike i tona, korištenje pseudonima itd.); pružanje tehničke pomoći pri relazaciji video-linka s drugim zemljama; vrši redigovanje povjerljivih dijelova snimaka, kao i izdavanje audio-video materijala strankama i medijima; upućuje učesnike u suđenju kako koristiti audio i video opremu, uključujući mikrofone i sistem monitora u sudnici; prisustvuje i pruža tehničku podršku prilikom uviđaja za potrebe predmeta; izvršava manje opravke i rutinsko čišćenje audio i video opreme, obavještava svog nadležnog ukoliko se ukaže potreba za većim opravkama opreme; kontroliše audio-video procese u toku suđenja; organizuje i upravlja pohranjivanjem audio snimaka na mrežne resurse Suda (AV arhiva snimaka - server); priprema izvještaja o dužini trajanja ročišta i povjerljivosti pojedinih ročišta koristeći bazu podataka (kalendar suđenja); obavlja i druge poslove po nalogu koordinatora za informacionu tehnologiju, web- stranicu i biblioteku i rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završena srednja škola IV stepena, jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, položen stručni upravni ispit, poznavanje rada na računaru, dobro poznavanje audio-video tehnike, posjedovanje vještina rukovanja audio-video tehnikom.
Broj izvršilaca: jedan (1), na neodređeno vrijeme-uz probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci
7. Referent za dostavu unutrašnje pošte u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: vrši dostavu unutrašnje pošte; na osnovu liste zaduženja distribuira dnevnu poštu; obavlja usmenu eksternu i internu komunikaciju; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završena srednja škola III ili IV stepena, položen vozački ispit za vozača „B" kategorije, položen stručni upravni ispit, šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
Broj izvršilaca: jedan (1), na neodređeno vrijeme-uz probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci
8. Sudski pripravnik u Pravnom odjeljenju Ureda registrara
Opis poslova: obavlja pripravničku praksu u Sudu prema programu, radi sticanja uslova za polaganje pravosudnog ispita, vrši istraživanje pravnih pitanja iz oblasti međunarodnog javnog prava, međunarodnog privatnog prava, humanitarnog prava i krivičnog prava, pomaže pri izradi nacrta sudskih odluka i drugih dokumenata, učestvuje u pripremi predmeta za suđenje, obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca/zamjenika rukovodioca Odjeljenja i sudija.
Uslovi: završen pravni fakultet (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa najmanje 240 ECTS bodova)
Broj izvršilaca: šest (6) izvršilaca, na određeno vrijeme – jedna (1) godina
9. Sudski pripravnik u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: obavlja pripravničku praksu u Sudu prema programu, radi sticanja uslova za polaganje pravosudnog ispita, pomaže pri izradi sudskih odluka i drugih dokumenata, obavlja i druge poslove po nalogu sudija i rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završen pravni fakultet (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa najmanje 240 ECTS bodova).
Broj izvršilaca: dva (2) izvršioca, na određeno vrijeme – jedna (1) godina
10. Sudski volonter u Odjeljenju za opšte, administrativno-tehničke i pravne poslove Zajedničkog sekretarijata
Opis poslova: obavlja praksu u Sudu u cilju stručnog osposobljavanja za samostalan rad i sticanja uslova za polaganje pravosudnog ispita, pomaže pri izradi sudskih odluka i drugih dokumenata, obavlja i druge poslove po nalogu sudija i rukovodioca Odjeljenja.
Uslovi: završen pravni fakultet (visoka stručna sprema ili završen prvi ciklus školovanja dodiplomskog studija koji je vrednovan sa najmanje 240 ECTS bodova).
Broj izvršilaca: dva (2) izvršioca, na određeno vrijeme – jedna (1) godina
Javni oglas je otvoren osam (8) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama.
Uz prijavu na javni oglas, koja sadrži kratku biografiju, adresu i kontakt telefon, kandidati trebaju dostaviti original ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:
Napomene za sve kandidate:
Ukoliko se kandidat prijavljuje na više pozicija, potrebno je dostaviti prijavu za svaku poziciju posebno, s tim da je ovjerene fotokopije dokumenata dovoljno dostaviti uz prijavu za jednu poziciju, a u ostalim dokumentacija ne mora biti ovjerena. U ovakvim slučajevima potrebno je staviti napomenu da se ovjerena dokumentacija nalazi u prijavi za poziciju broj:...
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Prijem zaposlenika će se obaviti uz obavezno provođenje prethodne provjere znanja kandidata.
Po završetku izborne procedure, odabrani kandidati su dužni dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i radnoj sposobnosti za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta, kao i uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut krivični postupak za krivično djelo za koje je predviđena kazna zatvora tri i više godina.
Prije prijema u radni odnos, obavit će se sigurnosna provjera u skladu sa postupkom za izdavanje dozvole za pristup tajnim podacima određenog stepena povjerljivosti, shodno odredbama članova 30. i 31. Zakona o zaštiti tajnih podataka (“Sl. glasnik“, br. 54/04 i 12/09), te odredbama podzakonskih akata donesenih na osnovu navedenog Zakona (pozicije broj 1, 2, 3, 4, 5 i 6).
Prijave na javni oglas podnose se na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 22.01.2025.
