Mostar, 17.01.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) a u vezi člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br: 1/12 i 1/14) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj 13/19), a na zahtjev Općine Čitluk, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01.Stručni savjetnik za planiranje razvoja – Ured načelnika – Odjeljenje za lokalni ekonomski razvoj (LER) – 1 (jedan) izvršilac
02.Viši stručni saradnik za poslove platnog prometa i obračuna plata – Općinska služba za finansije – 1 (jedan) izvršilac
03.Viši stručni saradnik za informacioni sistem – Ured načelnika – 1 (jedan) izvršilac
04.Stručni saradnik za poslove zaštite životne okoline – Općinska služba za prostorno uređenje, imovinsko-pravne poslove i katastar zemljišta – Odsjek za urbanizam i građenje –1 (jedan) izvršilac
Za poziciju 01.
Opis poslova: učestvuje u svima fazama upravljanja razvojem; učestvuje u poslovima izrade, implementacije, praćenja i vrednovanja strategije; pruža stručnu podršku u procesu pripreme trogodišnjih i godišnjih planova rada Općine i predlaže mjere za njihovo provođenje; pruža stručnu podršku relevantnim službama u procesu pripreme trogodišnjih i godišnjih planova rada, realizacije i praćenja strateških projekata; osigurava usklađenost trogodišnjih planova rada (1+2) sa dokumentom okvirnog budžeta i godišnjim Općinskim budžetom, te analizom dostupnih i očekivanih eksternih izvora financiranja, u saradnji sa Službom za finansije; pruža stručnu podršku relevantnim službama u procesu vrednovanja projekata u odnosu na postavljene indikatore očekivanih rezultata; prikuplja socio-ekonomske podatke od značaja za razvoj Općine i osigurava njihovo uključivanje u Centralnu bazu podataka; u saradnji sa ostalim službama, kantonalnim organima uprave, susjednim jedinicama lokalne samouprave i socio-ekonomskim partnerima, koordinira implementaciju razvojnih projekata i objedinjuje razvojne podatke službi; priprema izvještaj o realizaciji Strategije razvoja, uključujući ostvarenje strateških i sektorskih ciljeva; u saradnji sa ostalim službama inicira i koordinira izradu izvještaja o realizaciji godišnjih planova rada Općine u dijelu koji se odnosi na razvojne projekte, te izradu izvještaja o realizaciji strategije/izvještaja o razvoju; vrši analizu prikupljenih razvojnih podataka i priprema vezane analitičke izvještaje; pruža stručnu podršku i koordinira proces evaluacije Strategije razvoja; komunicira plan javnih nabavki i eksterno angažovanje osoba sa službama i učestvuje u pripremi dokumentacije; pruža stručnu podršku u promovisanju Strategije razvoja, priprema i prezentuje promotivne materijale za informisanje javnosti (npr. Partnerske grupe) o prioritetima i rezultatima u implementaciji strategije, novim investicionim mogućnostima i ulaganjima; održava redovnu komunikaciju s eksternim akterima (privrednim društvima, predstavnicima javnih preduzeća i ustanova, organizacijama civilnog društva); predlaže mjere za unapređenje poslovnog okruženja, mjere za unapređenje regulatornog okvira za lokalni razvoj i unaprjeđenje partnerskih odnosa između javnog i privatnog sektora, obavlja složene poslove vezane za izradu operativnih dokumenata za ekonomski razvoj koji se finansiraju iz općinskog budžeta, grantova viših nivoa vlasti, međunarodnih fondova i drugih izvora, učestvuje u prikupljanju i obradi podataka potrebnih za izradu analitičkih podloga za potrebe vođenje politike ekonomskog razvoja Općine, prati objavljene konkurse vezane za ekonomski razvoj lokalnih samouprava, prikuplja potrebnu dokumentaciju za kandidiranje općinskih razvojnih projekata na iste, vrši pisanje i prijevod dokumentacije sa stranih jezika prvenstveno engleskog jezika, koji se odnosi na razne projekte na koje će općina aplicirati prema raznim ino fondovima i donatorima; učestvuje u poslovima i promocije poslovnih zona, te obavlja i druge poslove koji se odnose na ovo radno mjesto, a koje mu u zadatak stavi neposredni rukovodilac.
Za poziciju 02.
Opis poslova: obavlja obradu i plaćanja po svim nalozima uz prethodno usklađivanje faktura, otpremnica, narudžbenica, ugovora i aneksa; vodi evidenciju uplata i isplata s transakcijskih računa budžeta; dostavlja fakture na potpis pomoćnicima načelnika ukoliko su zaduženi za njihovo potpisivanje; obavlja kompletiranje dokumentacije po izvadcima; obavlja prijenos grantova neprofitnim organizacijama, političkim strankama i udruženjima građana; obračunava plate, poreze i doprinose iz plata i druge naknade za sve uposlene u Općini; obračunava i isplaćuje naknade članovima općinskih komisija i vijećnicima; obavlja poslove uplata i isplata putem blagajne; vodi evidenciju kroz blagajnički dnevnik; obavlja podizanje i polaganje gotovinskih sredstava sa transakcijskog računa; obavlja poslove popunjavanja i slanja Obrazaca M4, RAD 1, GIP, ZS, PK, itd; obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac a koji se odnose na poslove ovoga radnog mjesta.
Za poziciju 03.
Opis poslova: vrši analizu postojećeg informacionog sistema općinskih službi za upravu i drugih službi u općini; vrši izradu planova i programa za uspostavljanje i razvoj informacionog sistema općinskih organa uprave; primjenjuje metodologiju i standarde za korištenje, analizu i publiciranje podataka iz baze; izrađuje i organizuje provođenje sigurnosnih mjera u informacionom sistemu općinskog organa uprave, vrši svakodnevno u saradnji sa svim službama za upravu, prikupljanje, sređivanje podataka koji se prezentiraju preko općinske web stranice, interneta i ostalih vrsta multimedijske prezentacije, odgovoran je za ispravnost lokalne mreže računara, ispravnost računarske opreme i otklanjanje kvarova na uređajima informacionog sistema, koordinira rad s korisnicima računa u Općini, učestvuje u poslovima kompjuterskog praćenja i prezentiranja svih događaja relevantnih za rad općinskih službi i zakonodavne vlasti općine; vrši kontrolu korištenja softverskih aplikacija i svakodnevno pruža podršku pri usvajanju i korištenju softvera, vrši kontrolu i provodi obuku za korištenje Docu nova, Data nova, i dr, koordinira poslove i administrator je aplikacije E-citizen, te vodi godišnje anketiranje u sklopu MEG projekta, vodi evidenciju IKT opreme, licenci i softvera; učestvuje u standardizaciji IKT opreme; aktivno sarađuje sa telekom-operaterima radi rješavanja mogućih problema u komunikacijskim putevima, učestvuje u izradi mjesečnih, polugodišnjih i godišnjih izvještaja o radu organa uprave kao i mjesečnih i ostalih operativnih programa organa uprave; obavlja i druge poslove vezane za ovo radno mjesto, te poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac, a koje se odnose na ovo radno mjesto.
Za poziciju 04.
Opis poslova: poduzima radnje i učestvuje u upravnom postupku kojim se utvrđuju urbanističko-tehnički uvjeti na osnovu kojih se izrađuje tehnička dokumentacija za radove na izgradnji, dogradnji, rekonstrukciji i sanaciji objekata (stambenih, poslovnih, proizvodnih, komunalne infrastrukture i sl.), koji se odnose na zaštitu životne okoline; daje stručne analize, izvještaje, informacije, upute i mišljenja na osnovu odgovarajućih podataka iz oblasti prostornog uređenja, koji se rješavaju u prvostepenom upravnom postupku iz oblasti zaštite životne okoline; učestvuje u izradi nacrta, prednacrta, nacrta i prijedloga akata iz oblasti zaštite životne okoline koja donosi predstavničko tijelo općine, općinski načelnik i služba; vrši izradu elaborata, studija, programa, projekata, planova i procjena u oblasti zaštite životne sredine, kao i projektnih zadataka za tu oblast; izvršava i prati izvršavanje obaveza i prava općine utvrđene međunarodnim konvencijama i zakonodavstvom Bosne i Hercegovine, FBiH i kantona H-N iz oblasti zaštite životne sredine (Zakon o zaštiti okoliša, Zakon o zaštiti prirode, Zakon o vodama, Zakon o zaštiti zraka, Zakon o zaštiti od buke, Zakon o prostornom uređenju, Zakon o građenju, Zakon o zaštiti od požara, Zakon o upravljanju otpadom, Zakon o komunalnim djelatnostima i Zakon o koncesijama), te daje stručna objašnjenja i upute u skladu s ovim zakonskim propisima; utvrđuje i prati stanje u oblasti ekologije, zaštite okoliša i iskorištavanja prirodnih resursa, te predlaže mjere, radnje i postupke u cilju sprečavanja nastanka štetnih posljedica i prati realizaciju tih mjera i radnji; utvrđuje tehničke uvjete za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju objekata u oblasti zaštite okoliša; vrši pregled tehničke dokumentacije i provjerava njenu usklađenost sa normama i standardima za oblast zaštite okoliša; uspostavlja katalog zagađivača na području općine te uspostavlja bazu podataka iz oblasti zaštite okoliša i vodoprivrede; predlaže mjere za unapređenje zaštite okoliša a u nadležnosti Općine; priprema predmete za arhiviranje; redovno upoznaje neposrednog rukovodioca o stanju obavljanja poslova i problemima koji se javljaju pri obavljanju tih poslova; te obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac a koji se odnose na poslove ovoga radnog mjesta.
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslov za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposobno za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uslove, i to:
Za poziciju 01.
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja – pravne, ekonomske struke ili društvenih nauka,
- najmanje 3 godine radnog staža nakon sticanja VSS,
- poznavanje ili znanje engleskog ili njemačkog jezika,
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 02.
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja ekonomske struke
- najmanje 2 godine radnog staža nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 03.
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja informatičke ili elektrotehničke struke,
- 2 godine radnog staža nakon sticanja VSS,
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 04.
- VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja-tehničkih, prirodnih ili društvenih nauka - najmanje 1 godina radnog staža nakon sticanja VSS - poznavanje rada na računaru
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon stIcanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.).
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika (pozicija 04.), koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a. fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u jednoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 6. 4. 1992. godine),
b. dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljnje procedure javnog konkursa.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi procedure javnog konkursa zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa sa danom njegove objave, u „Službenim novinama Federacije BiH“ nezavisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biti će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 17.01.2025.
