Mostar, 16.01.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) a u vezi člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br: 1/12 i 1/14) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj 13/19), a na zahtjev Općine Prozor-Rama, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01.Sekretar Općinskog vijeća - 1 (jedan) izvršilac
02.Šef Odsjeka za opću upravu i civilnu zaštitu - 1 (jedan) izvršilac
03.Stručni savjetnik za upravno rješavanje u Odsjeku za urbanizam i građenje - 1 (jedan) izvršilac
04.Stručni saradnik za upravno rješavanje u Odsjeku za urbanizam i građenje - 1 (jedan) izvršilac
05.Stručni saradnik za informisanje - 1 (jedan) izvršilac
06.Stručni saradnik za poslove pisarnice - 1 (jedan) izvršilac
07.Stručni saradnik za javne nabavke - 1 (jedan) izvršilac
08.Stručni saradnik za poslove plana, analize i budžeta - 1 (jedan) izvršilac
Za poziciju 01.
Opis poslova: Rukovodi službom sa ovlaštenjima koja su utvrđena u Pravilniku (Pomoćnici načelnika za svoj rad i rad službe kojom rukovode neposredno odgovaraju Načelniku u skladu sa Zakonom) i neposredno obavlja slijedeće poslove: Rukovodi i koordinira stručnim poslovima Općinskog vijeća, te prima i signira poštu za Općinsko vijeće; vrši izradu koncepata i teza, te prati propise iz nadležnosti Općinskog vijeća (Statut općine Prozor/Rama i Poslovnik Općinskog vijeća Prozor/Rama), pravno tehničku obradu akata, zaključaka, rješenja i odluka i stara se o dostavljanju istih odgovarajućim subjektima; učestvuje u izradi programa rada i izvještaja o radu Općinskog vijeća, te prati realizaciju programa rada i zaključaka Općinskog vijeća; prikuplja, sređuje i evidentira dokumentaciju o radu Vijeća, pravi pozive i formulira zaključke utvrđene na sjednicama Vijeća; priprema pozive, zaključke i druge akte Općinskog vijeća i klubova političkih stranaka; usaglašava i utvrđuje sa rukovodiocima službi za upravu tekstove po pitanjima iz nadležnosti uprave, te priprema za Komisiju za statut i propise, a potom i Općinsko vijeće; prati propise i daje stručna mišljenja iz pravne oblasti (Statut općine Prozor/Rama i Poslovnik Općinskog vijeća Prozor/Rama); priprema prečišćene tekstove materijala usvojenih na sjednicama Općinskog vijeća Prozor/Rama i brine se o njihovoj pripremi za objavu u Službenom glasniku Općine Prozor/Rama; brine se da akti usvojeni na Općinskom vijeću budu objavljeni u Službenom glasniku Općine Prozor/Rama i na Web stranici Općine radi upoznavanja javnosti sa radom Općinskog vijeća; uspostavlja saradnju sa Kantonalnim i Federalnim organima, Policijskom upravom, Izbornom komisijom BiH, međunarodnim organizacijama i drugim vezano za interese Općinskog vijeća; osigurava zakonitost, pravilnost i efikasnost u radu Općinskog vijeća; učestvuje u radu Kolegija Općinskog vijeća i pruža stručnu pomoć Kolegiju; vrši i druge poslove koje mu stavi u zadatak u okviru njegove nadležnosti Pomoćnik načelnika.
Za poziciju 02.
Opis poslova: Šef odsjeka za svoj rad i rad odsjeka kojim rukovodi neposredno odgovara pomoćniku načelnika Službe za upravu u kojoj se odsjek nalazi, kao i općinskom Načelniku u skladu sa Zakonom, drugim propisima i Pravilnikom; prima, pregleda, signira poštu iz nadležnosti odsjeka; pruža stručnu pomoć djelatnicima u obavljanju poslova iz nadležnosti odsjeka; koordinira raspored rada i odsustva s radnog mjesta u saradnji sa pomoćnikom Načelnika; daje potrebne informacije i upute strankama o pitanjima iz nadležnosti Odsjeka; daje potrebne informacije i upute službenicima i namještenicima u vezi njihovog radno-pravnog statusa; učestvuje u izradi programa rada, izvještaja o radu i drugim materijalima iz nadležnosti Odsjeka; obavlja prijem stranaka koje se pojavljuju sa zahtjevima za reguliranje pitanja iz djelokruga rada Odsjeka i daje odgovarajuća rješenja; vrši izradu odluka i općih akata za mjesne zajednice i sarađuje s predstavnicima mjesnih zajednica i podružnica te im pruža pravnu pomoć u rješavanju određenih pitanja; odgovara za zakonito i blagovremeno izvršavanje poslova i podnosi izvještaj o svom radu pomoćniku Načelnika općine; pruža stručnu pomoć nositeljima civilne zaštite,učestvuje u koordinaciji, spašavanju i vođenju akcija zaštite i spašavanja ovisno o mjestima nesreće i stepena ugroženosti ljudi i materijalnih dobara, provodi smjernice i upute za popunu i mobilizaciju struktura civilne zaštite kao i mobilizacijske procjene; izrađuje analize, informacije, izvještaje, i druga dokumenta o stanju popune i obučenosti struktura civilne zaštite; rukovodi radom centra za MIO u slučaju prirodnih i drugih nesreća; član je općinskog stožera civilne zaštite; koordinira rad sa Vatrogasnim društvom (zaštita od požara) i kantonalnim javnim poduzećem za šume; obavlja i sve druge poslove iz ove oblasti kao i poslove koje mu naloži pomoćnik Načelnika općine
Za poziciju 03.
Opis poslova: vodi najsloženije provostepene upravne postupke, po zahtjevima za izdavanjima urbanističke saglasnosti, odobrenja za građenje, odobrenja za obavljanje pripremnih radova, odobrenja za uklanjanje građevine, tehničkih pregleda objekta, odobrenja za upotrebu objekta i u vezi s tim izrađuje rješenja i druge akte; izrađuje rješenja u visini troškova, naknade za uređenje gradskog građevinskog zemljišta, rente i rješenja o obavezi uplate naknade za troškove izgradnje javnih skloništa; izrađuje analize, izvještaje, informacije i obavijesti o činjenicama i podacima koji se odnose na poslove iz djelokruga radnog mjesta; izrađuje nacrte i prijedloge općinskih i drugih propisa iz nadležnosti odsjeka;priprema pisane obavijesti za fizičke ili pravne osobe i državne institucije i druge subjekte o činjenicama i podacima kojim raspolaže Odsjek; prima stranke i daje im stručna objašnjenja i upute u skladu sa zakonskim propisima o pitanjima iz nadležnosti svog radnog mjesta; odgovara za zakonitost akta koje izrađuje iz opisa poslova iz radnog mjesta; vodi internu evidenciju upravnih predmeta i sastavlja mjesečne i druge izvještaje o toku rješavanja istih; izrađuje godišnje, polugodišnje i mjesečne planove i izvještaje o radu; obavlja i druge poslove iz nadležnosti Službe po nalogu šefa i rukovodioca Službe.
Za poziciju 04.
Opis poslova: vodi upravni postupak po zahtjevu za izdavanje pojedinačnih akata koji se odnose na urbanističke saglasnosti, odobrenja za gradnju, odobrenja za upotrebu objekata, provodi izvršenje rješenja i zaključaka u skladu sa Zakonom iz nadležnosti Odsjeka; rješava složene upravne stvari u I stepenu (posebni ispitni postupak), vodi postupak utvrđivanja naknade za uređenje građevinskog zemljišta i naknade za utvrđivanje prirodnih pogodnosti građevinskog zemljišta (renta); prati i primjenjuje Zakone i propise iz nadležnosti Odsjeka; vodi upravne postupke legalizacije građevina izgrađenih bez odobrenja za građenje; vodi upravni postupak izdavanja odobrenja za privremeno korištenje javnih površina; prati realizaciju i donošenje propisa iz ovih oblasti Odsjeka; vodi postupak radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i izrađuje odgovarajuća uvjerenja o tim činjenicama; učestvuje u izradi izvještaja iz nadležnosti ovog Odsjeka; učestvuje u izradi prednacrta, nacrta i prijedloga općinskih propisa i općih akata kao i pripremanja izmjena i dopuna tih propisa iz nadležnosti odjela po programu Općinskog vijeća i Općinskog Načelnika; sastavlja izvještaje, informacije i obavijesti koje se odnose na poslove iz nadležnosti Odsjeka; obavlja aktivnosti u vezi provođenja javnih nabavka iz nadležnosti Odsjeka; odgovara za zakonito, ažurno i uredno izvršavanje poslova iz svoje nadležnosti; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odsjeka i rukovodioca Službe.
Za poziciju 05.
Opis poslova: vodi postupak u vezi primjene Zakona o slobodi pristupa informacijama; priprema, prikuplja i obrađuje i pruža informacije u skladu sa Zakonom o slobodi pristupa informacijama; priprema i uređuje brošure, publikacije, biltene i druge informativne materijale; učestvuje u izradi informacijsko-dokumentarnih i drugih materijala koji su u neposrednoj vezi sa informisanjem; prati primjenu Zakona o slobodi pristupa informacijama; obavlja izradu redovnih ili periodičnih informacija vezanih za slobodu pristupa informacijama; odgovara za zakonito, blagovremeno, potpuno, efikasno i efektivno vršenje poslova; obavlja i druge poslove po nalogu šefa i Općinskog načelnika.
Za poziciju 06.
Opis poslova: neposredno organizuje i odgovara za rad u pisarnici, u skladu sa internim aktima i drugim važećim propisima koji se odnose na vođenje pisarnice i kancelarijskog poslovanja; redovno nadzire i organizuje nesmetano, kvalitetno, propisano i blagovremeno obavljanje poslova i rad svih zaposlenika u pisarnici; prati, koordinira i kontroliše rad na poslovima pružanja usluga građanima, odgovara za blagovremeno izvršavanje poslova i pruža stručnu pomoć zaposlenicima u obavljanju poslova na šalterima; pruža pomoć građanima pri kompletiranju podnesaka i upućuje na odgovornu službu za stručnu pomoć; brine se o blagovremenom osiguranju odgovarajućih obrazaca, registara, knjiga, kancelarijskog materijala za potrebe pisarnice; koordinira raspored rada i odsustva sa radnog mjesta u saradnji šefa Odsjeka i Službe; izrađuje potrebne izvještaje o radu uposlenih u pisarnici, obrađuje sve potrebne statističke, redovne, posebne i vanredne izvještaje; vrši unos podataka potrebnih za pripremu godišnjih izvještaja i ocjenjivanja rada zaposlenika; osigurava postojanje i poštivanje kodeksa ponašanja “dobre uprave u centru”; priprema i osigurava dostupnost vodiča, obrazaca i uputa koje pružaju općinski organi uprave u saradnji sa šefom Odsjeka i pomoćnikom Načelnika; sarađuje sa šefovima službi i odsjeka i službenikom za informisanje; vezano za blagovremeno postupanje po zaprimljenim zahtjevima; svakodnevno kontroliše zavođenje predmeta u dostavnu knjigu, pruža usmena objašnjenja o kretanju predmeta, obavlja i druge poslove po nalogu šefa i rukovodioca Službe.
Za poziciju 07.
Opis poslova: prati i primjenjuje zakone i druge propise vezano za postupak javnih nabavka; priprema prijedlog procedure za provođenje postupka javnih nabavka u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i njegovim podzakonskim aktima, obavlja stručne poslove za Komisiju koja provodi postupak javne nabavke, koordinira aktivnosti s nadležnom službom oko nabavke roba, usluga i radova, a sve radi efikasnijeg korištenja sredstava, priprema plan javnih nabavka za tekuću godinu, priprema odluke o pokretanju postupka javne nabavke, priprema rješenje o imenovanju Komisije za ocjenu ponuda, učestvuje u pripremi tenderske dokumentacije iz oblasti javne nabavke, priprema odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača i druge akte, vrši kontakt s Agencijom za javne nabavke i Uredom za razmatranje žalbi; pruža stručnu pomoć općinskim javnim ustanovama i javnim preduzećima u provedbi postupka javnih nabavka; učestvuje u pripremi ugovora nakon provedene procedure javnih nabavka i praćenju realizacije zaključenih ugovora u skladu sa Zakonom, vrši izradu odgovarajućih izvještaja i informacija iz djelokruga rada; učestvuje u realizaciji projekata koje implementira Općina samostalno ili u saradnji s višim nivoima vlasti, međunarodnim organizacijama i drugim donatorima, obavlja i druge poslove koji se odnose na ovo radno mjesto i druge poslove koje mu naloži Općinski načelnik.
Za poziciju 08.
Opis poslova: prikuplja, sređuje i obrađuje potrebne podatke za izradu analiza i izvještaja; učestvuje u pripremama planova budžeta i prati izvršenje plana budžeta; planira, prati i predlaže mjere za ostvarenje i povećanje prihoda; sačinjava izvještaje o prihodima i izdacima budžeta, završne i periodične obračune; prati evidenciju osnovnih sredstava i sarađuje s popisnim komisijama; vrši usklađivanje knjigovodstvenog stanja sa stvarnim stanjem osnovnih sredstava; vodi knjigu stalnih sredstava; vrši obračun amortizacije i koordinira rad komisija za popis; analizira zahtjeve budžetskih korisnika za dodjelu sredstava iz budžeta; priprema analize, izvještaje o izvršenju budžeta dodijeljenih budžetskih korisnika; objedinjuje sve poslove analitičke procjene budžetskih korisnika, priprema analitičke i druge materijale za potrebe analize planiranja i izvršenja budžetskih korisnika; vrši analize operativnih planova u dijelu rasporeda rashoda po analitičkim kategorijama prema odobrenom budžet; sačinjava informacije, analize i izvještaje u oblasti financijsko – računovodstvenih poslova, sarađuje sa komisijama Općinskog vijeća i nadležnim financijskim institucijama; obavlja i druge aktivnosti vezane za izvršavanje budžeta; odgovara za zakonito i blagovremeno obavljanje poslova u skladu sa važećim propisima; obavlja i druge poslove iz svog djelokruga i poslove po nalogu šefa Odjela i pomoćnika Općinskog načelnika.
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslov za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposobno za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uslove, i to:
Za poziciju 01.
- VSS, VII stepen stručne spreme, Pravni fakultet odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja pravne struke
- najmanje 6 godina radnog staža
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 02.
- VSS, VII stepen stručne spreme, Fakultet političkih nauka, filozofski, ekonomski i fakultet informacijskih tehnologija odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja iste struke
- najmanje 4 godine radnog staža
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 03.
- VSS, VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja pravne ili upravne struke
- najmanje 3 godine radnog staža u struci nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 04.
- VSS, VII stepen stručne spreme, Pravni fakultet odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja iste struke
- najmanje 1 godina radnog staža u struci nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 05.
- VSS, VII stepen stručne spreme, Fakultet političkih nauka, Pravni, Ekonomski i Fakultet filozofsko-humanističkih nauka odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja istih struka
- najmanje 1 godina radnog staža u struci nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 06.
- VSS, VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja pravne ili upravne struke,
- najmanje 1 godina radnog staža u struci nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 07.
- VSS, VII stepen stručne spreme, Ekonomski i Pravni fakultet, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja istih struka,
- najmanje 1 godina radnog staža u struci, nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 08.
- VSS, VII stepen stručne spreme, Ekonomski fakultet, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja ekonomske struke,
- najmanje 1 godina radnog staža u struci nakon završene VSS
- poznavanje rada na računaru
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon stIcanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.).
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika (pozicija 04.,05.,06.,07. i 08), koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a. fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u jednoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 6. 4. 1992. godine),
b. dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljnje procedure javnog konkursa.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi procedure javnog konkursa zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa sa danom njegove objave, u „Službenim novinama Federacije BiH“ nezavisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biti će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 16.01.2025.
