Mostar, 08.01.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) a u vezi člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskoj županiji („Službene novine HNŽ“, br: 1/12 i 1/14) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog natječaja i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj 13/19), a na zahtjev Općine Čitluk, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
1. Rukovoditelj Općinske službe za financije – pomoćnik općinskog načelnika – 1 (jedan) izvršitelj
2. Viši stručni suradnik za knjigovodstvo, popis imovine i kapitalnih sredstava – Općinska služba za financije – 1 (jedan) izvršitelj
01. Opis poslova: rukovodi ovom općinskom službom, te predstavlja i zastupa Službu; odgovoran je za korištenje financijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih Službi; organizira obavljanje svih poslova za čije je izvršenje nadležna Služba; raspoređuje poslove na službenike i namještenike Službe, daje im upute o načinu obavljanja poslova, kontrolira i analizira rad službenika i namještenika, te predlaže ocjenu rada službenika i namještenika; prima, pregleda zaprimljene predmete, daje upute, koordinira i prati izvršenje danih poslova i radnih zadataka iz djelokruga rada Službe; potpisuje pojedinačne akte iz nadležnosti Službe za koje ima ovlasti od Općinskog načelnika; sudjeluje u izradi nacrta i prijedloga općinskog Proračuna, nacrta i prijedloga odluke o privremenom financiranju općine; sudjeluje u izradi nacrta i prijedloga odluke o izvršenju Proračuna; sudjeluje u radu sjednica Općinskog vijeća i njegovih radnih tijela i to na način da izlaže, obrazlaže i preko općinskog načelnika predlaže izrađene materijale iz djelokruga rada Službe; ostvaruje suradnju sa županijskim i federalnim tijelima uprave koja su mjerodavna za poslove iz djelokruga rada Službe radi rješavanja pitanja od zajedničkog interesa; utvrđuje konačne tekstove izvješća, informacija, analiza i drugih stručnih materijala; pruža stručnu pomoć na pravilnom obavljanju poslova iz nadležnosti Službe; osigurava da se pravilno primjenjuju propisi o slobodi pristupa informacijama; prati propise i stara se o provođenju i izvršavanju federalnih i županijskih zakona, odluka Općinskog vijeća i drugih podzakonski akata iz nadležnosti Službe; sudjeluje u procesima razvojnog planiranja, implementacije, praćenja i vrednovanja učinka strategije razvoja općine; priprema trogodišnji i godišnji plan rada službe koji uključuje projekte i aktivnosti iz strategije razvoja (u sklopu DOP-a); osigurava učešće predstavnika službe u pripremi tenderske dokumentacije za projekte iz nadležnosti službe; osigurava da su postojeće evidencije, podaci i analize ažurni i povezani sa poslovima upravljanja razvojem i svakim pojedinačnim projektom koji implementiraju; osigurava dostavu podataka o realizaciji projekata Odsjeku za upravljanje razvojem radi unošenja u Centraliziranu bazu podataka; priprema tehničku dokumentaciju za pripremu aplikacija za eksterno financiranje; izvještava o realizaciji godišnjeg plana rada službe i implementaciji strategije u okviru svoje službe, te obavlja i druge poslove koje mu naloži Općinski Načelnik iz nadležnosti Službe.
02. Opis poslova: obavlja računarsku obradu i knjiženje situacija po ugovoru; obavlja knjiženje likvidnih financijskih dokumenta sukladno s kontnim planom i proračunskim pozicijama; obavlja knjiženje dnevnih izvadaka transakcijskih računa; popunjavanja obrasce periodičnih izvješća i godišnjeg obračuna; priprema podatke za informacije, analize i izvješća koja se odnose na pitanja ovoga radnog mjesta; provjerava i usuglašava knjigovodstvenu evidenciju naplate i potraživanja po izdanim rješenjima Općinske službe za prostorno uređenje, imovinsko-pravne poslove i katastar zemljišta (pripremanje opomena, opomena pred tužbu i općinskom pravobraniteljstvu za utuživanje); prati namjenski utrošak sredstava po grantovima i službama za upravu i stručnim službama; obavlja praćenje stanja po analitičkim karticama; obavlja popis imovine i kapitalnih sredstava Općine; obavlja provjeru i priprema izvatke otvorenih stavki i sravnava obveze i potraživanja s dobavljačima i kupcima, te obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovoditelj a koji se odnose na poslove ovog radnog mjesta.
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službu u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stupanj stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjet za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uvjeta navedenih u javnom natječaju kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uvjete, i to:
Poziciju 01.
- VSS/VII stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrjednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sustava studiranja – ekonomske struke
- najmanje 5 (pet) godina radnog staža nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računalu
Pozicija 02.
- VSS/VII stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrjednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sustava studiranja – ekonomske struke
- najmanje 2 (dvije) godine radnog staža nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računalu
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni natječaj dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u tijelima državne službe u Hercegovačkoneretvanskoj županiji, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni natječaj dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, u skladu s uvjetima iz natječaja (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u tijelima državne službe u Hercegovačko-neretvanskoj županiji, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljnje procedure javnog natječaja.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi procedure javnog natječaja zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog natječaja. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz natječajne procedure.
Istovremeno s dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja, kandidat koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom natječaju moraju ispunjavati uvjete javnog natječaja s danom njegove objave, u „Službenim novinama Federacije BiH“ neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog natječaja biti će isključen iz natječajne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, s potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog natječaja u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 08.01.2025.
