Dnevni avaz, 06.11.2024.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (»Službene novine Federacije BiH», br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17- Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 13/19), a na zahtjev Federalne uprave policije, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
KABINET DIREKTORA UPRAVE POLICIJE
Odsjek za pravne, opće i kadrovske poslove
01.Stručni saradnik za statusna pitanja i zaštitu - 1 (jedan) izvršilac
02.Stručni saradnik za poslove pristupa informacijama - 1 (jedan) izvršilac
03.Stručni saradnik za radne odnose - 2 (dva) izvršioca
04. Stručni saradnik za analitičke poslove iz oblasti radnih odnosa - 1 (jedan) izvršilac
SLUŽBA ZA UPRAVLJANJE IMOVINOM I ODRŽAVANJE
Odsjek za održavanje usluga
05.Stručni savjetnik za poslove autoservisa i štamparske usluge- 1 (jedan) izvršilac
01. Opis poslova: vrši obradu sistemskih rješenja koja su značajna za pitanja koja se odnose na status policijskih službenika, državnih službenika i namještenika, izrađuje tipski izvještaj, redovne i periodične informacije, odnosno tipska rješenja koja se odnose na rješavanje statusa policijskih službenika, državnih službenika i namještenika, prikuplja i obrađuje podatke prema posebnim uputstvima koji se odnose na pitanja statusa policijskih službenika, državnih službenika i namještenika, na osnovu kojih uspostavlja odgovarajuće dokumentacione materijale, radi na izradi informacija i uvjerenja o statusnim pitanjima iz ove oblasti, vodi evidenciju i izdaje uvjerenja o stažu u uvećanom trajanju i posebnom stažu, vodi evidenciju o izdatim odobrenjima za nošenje oružja van službe, učestvuje u izradi policijskih službenih iskaznica i o tome vodi odgovarajuće službene evidencije, pruža stručnu pomoć u vezi s vođenjem evidencija koja se odnose na status policijskih službenika, državnih službenika i namještenika, obavlja poslove u vezi s izradom pečata, vodi odgovarajuće evidencije u vezi sa tim i priprema rješenja o zaduženju pečata, obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.572,50 KM
02. Opis poslova: rješava u jednostavnim upravnim stvarima u prvostepenom upravnom postupku koji se odnose na pitanja pristupa informacijama u skladu sa Zakonom o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvom za provođenje Zakona o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine; priprema i izrađuje odgovarajuće informativne i analitičke materijale u navedenoj oblasti; prati, proučava predlaže odgovarajuće mjere i rješenja za unapređenje predmetne oblasti; ostvaruje saradnju s Agencijom za zaštitu ličnih podataka; vodi postupak ažuriranja prijave / obavijesti o obradi podataka i druge stručne poslove koji nastaju za Upravu policije; ostvaruje saradnju sa drugim organima i institucijama u domenu zaštite podataka i pristupa informacijama; sačinjava potrebna izjašnjenja i priprema dokumentaciju u postupcima pred nadležnim organima iz djelokruga svog rada; sačinjava izvještaje, analize, mišljenja, programe rada i informacije, odgovoran je za zakonito, blagovremeno, stručno, tačno, efikasno i efektivno vršenje poslova i zadataka; obavlja i druge poslove i zadatke koje odredi neposredni rukovodilac. Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.572,50 KM
03. Opis poslova: rješava u jednostavnim upravnim stvarima u prvostepenom upravnom postupku koji se odnose na pitanja iz oblasti radnih odnosa i drugih upravnih stvari iz nadležnosti Uprave policije, vođenje postupaka radi utvrđivanja činjenica iz oblasti radnih odnosa, u kojima Uprava policije ne vodi službene evidencije, te izdavanje odgovarajućih uvjerenja o tim činjenicama, inicira izmjene i dopune propisa i općih akata iz oblasti radnih odnosa te prati i propise iz oblasti radnih odnosa; predlaže izmjene i pruža stručnu pomoć u primjeni tih propisa; učestvuje u izradi analitičko-informativnog materijala iz svog djelokruga; usklađuje potrebne aktivnosti s Agencijom za državnu službu, Odborom državne službe za žalbe, Policijskim odborom i drugim nadležnim organima, izrađuje pojedinačne akte koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti iz radnog odnosa ili u vezi s radnim odnosom, učestvuje u procedurama konkursa / oglasa u vezi s prijemom zaposlenih, pruža stručnu pomoć u procedurama ocjene potreba za zapošljavanje policijskih službenika, državnih službenika i namještenika u skladu sa pozitivnim pravnim propisima, priprema prijedloge i rješenja o rasporedu službenika na poslove i zadatke, o prestanku radnog odnosa i druga rješenja i akte iz oblasti radnih odnosa, po ovlaštenju rukovodioca pruža stručnu pomoć u vezi s vođenjem evidencija iz oblasti radnih odnosa, vrši pripremu rješenja za zaposlenike koji su stekli uvjete za penzionisanje, vrši poslove zastupanja Federalne uprave policije u radnim sporovima i preduzima sve potrebne radnje u postupku do njihovog okončanja, obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.572,50 KM
04. Opis poslova: vrši obradu sistemskih rješenja koja su značajna za pitanja koja se odnose na pitanja radnopravnih odnosa policijskih službenika u skladu sa Zakonom o policijskim službenicima Federacije BiH i Zakona o plaćama i naknadama policijskih službenika Federaciji BiH, državnih službenika i namještenika, izrađuje tipski izvještaj, redovne i periodične informacije, izrađuje analitičke, informativne i druge materijale u skladu sa metodologijom koja je utvrđena Zakonom o policijskim službenicima Federacije BiH, prikuplja, sređuje, evidentira i obrađuje podatke iz oblasti radnih odnosa policijskih službenika u skladu sa metodologijom koja je utvrđena Zakonom o policijskim službenicima Federacije BiH, obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.572,50 KM
05. Opis poslova: izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge stručne i analitičke materijale koji se odnose na upotrebu i održavanje vozila u Upravi policije na osnovu podataka koje dostave organizacione jedinice koje koriste vozila Uprave policije; organizira i provodi aktivnosti u vezi s održavanjem i upotrebom službenih vozila; sačinjava Plan preventivnog pregleda motornih vozila, organizira i prati njegovu realizaciju; nadzire rad autoservisa te blagovremeno informira i daje sugestije i prijedloge neposrednom rukovodiocu vezano za njegov rad, nadzire rad evidentičara o izlasku i ulasku vozila, kao i rad štamparije Uprave policije; prema iskazanim potrebama predlaže opremanje, zamjenu dijelova i servisiranje vozila, preduzimanje mjera na sprečavanju nastanka štetnih posljedica uslijed nepravilne, nesavjesne i bezpotrebe upotrebe službenih vozila, odnosno mjera, radnji i postupaka na otklanjanju tih štetnih posljedica; obavlja i druge poslove iz djelokruga rada Odsjeka koje odredi neposredni rukovodilac.
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1.742,50 KM
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
Pored općih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uvjete i to:
Za poziciju 01.
Za poziciju 02.
Za poziciju 03.
Za poziciju 04.
Za poziciju 05.
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu, ul. Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerene kopije) na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu ul. Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije: https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.
3. Kandidati za radna mjesta stručnog saradnika (poz.01.,02., 03. i 04.), a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a) fakultetsku diplomu (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH“, neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ/HNK.
Mostar, 06.11.2024.