Mostar, 09.08.2024.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (»Službene novine Federacije BiH», br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17- Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 13/19), a na zahtjev Federalne uprave civilne zaštite, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01. Sekretar Federalne uprave civilne zaštite - 1 (jedan) izvršilac
02.Šef Odsjeka za tehničke poslove u Centru za obuku struktura zaštite i spašavanja i tehničke poslove - 1 (jedan) izvršilac
03. Stručni saradnik za popunu struktura civilne zaštite ljudstvom i materijalno tehničkim sredstvima i opremom u Odsjeku za planske poslove i strukturu civilne zaštite, Sektora za planiranje, mjere zaštite i spašavanja i vatrogastvo - 1 (jedan) izvršilac
01.Opis poslova: sekretar Uprave neposredno vrši sljedeće poslove i zadatke: vrši poslove od značaja za unutrašnju organizaciju Uprave i rad Uprave; koordinira i usmjerava rad svih organizacionih jedinica Uprave; upoznaje direktora Uprave o stanju i problemima u vršenju planiranih poslova, te predlaže poduzimanje potrebnih mjera na rješavanju postojećih problema; sarađuje između ministarstava i drugih organa uprave, upravnih organizacija i preduzeća; koordinira praćenje troškova budžetskih sredstava i izrade prijedloga tromjesečnih planova potrebnih budžetskih sredstava, kao i izvještaj o utrošku sredstava po pojedinim stavkama; realizira program rada Uprave; odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala koji su mu povjereni; pomaže direktoru u rukovođenju Upravom; vrši i druge poslove koje mu odredi direktor. Sekretar Uprave za svoj rad odgovara direktoru Uprave. Pripadajuća osnovna neto plaća: 2.773,68 KM
02.Opis poslova: rukovodi Odsjekom sa ovlaštenjima koja su utvrđena u članu 32. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji ( član 32.: Unutrašnjim organizacionim jedinicama (odsjecima) rukovode šefovi unutrašnjih organizacionih jedinica, koji u rukovođenju organizacionom jedinicom imaju sljedeća ovlaštenja: da organizuju vršenje svih poslova iz nadležnosti organizacione jedinice kojom rukovode; da raspoređuje poslove na službenike i namještenike i da daje bliže upute o načinu vršenja tih poslova; da osiguraju blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje svih poslovs iz nadležnosti organizacione jedinice; da redovno (svakodnevno) pismeno ili usmeno informiše pomoćnika direktora koji rukovodi osnovnom organizacionom jedinicom u čijem se sastavu nalazi unutrašnja organizaciona jedinica o stanju i problemima u vršenju poslova i da predlaže pomoćniku direktora preduzimanje određenih mjera radi rješavanja postojećih problema i da postupa po svim nalozima i zahtjevima pomoćnika direktora koji se odnose na vršenje poslova iz nadležnosti odsjeka. Šef unutrašnje organizacione jedinice za svoj rad i rad unutrašnje organizacione jedinice kojom rukovodi neposredno odgovara pomoćniku direktora, koji rukovodi osnovnom organizacionom jedinicom u kojoj se unutrašnja organizaciona jedinica nalazi, kao i direktoru Uprave i sekretaru Uprave, u skladu sa zakonom, drugim propisima i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji.) Neposredno vrši sljedeće poslove i zadatke: priprema investicione programe za izgradnju, dogradnju, nadogradnju, rekonstrukciju, sanaciju, adaptaciju i opremanje objekata Uprave, u skladu sa odgovarajućim propisima i obezbjeđuje neophodnu dokumentaciju oko upisa objekata i prava raspolaganja u saradnji sa Sektorom za normativno-pravne i opšte poslove; vrši sve poslove u vezi organizovanja i izvođenja radova i vrši nadzor nad radom komisija i drugih tijela koja učestvuju u vršenju poslova iz prethodne alineje; predlaže plan investicionog i tekućeg održavanja; organizuje sve poslove na održavanju i sevisiranju svih materijalnotehničkih sredstava, stolarije, bravarije i instalacija (telekomunikacija, elektroinstalacije, vodoinstalacije, kanalizacija, centralno grijanje), i i svih drugih uređaja i opreme koja koristi Uprava; obezbjeđuje uslove za provođenje odgovarajućih mjera zaštite na radu u objektima Uprave; organizuje poslove fizičko-tehničke zaštite i radnih prostora koje koristi Uprava; vrši i sve druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac. Pripadajuća osnovna neto plaća: 2. 013,15 KM
03.Opis poslova: Vrši poslove koji se odnose na planiranje i obezbjeđenje materijalnotehničkih sredstava (MTS) i opreme potrebne za rad službi zaštite i spašavanja i specijaliziranih jedinica civilne zaštite koje se formiraju na nivou Federacije, kao i za potrebe Federalnog štaba prema utvrđenim ličnim i materijalnim formacijama; uspostavlja i vodi propisane evidencije pripadnika službi zaštite i spašavanja i jedinica civilne zaštite koje su formirane na nivou Federacije i preduzima mjere da se te strukture popune ljudstvom i MTS-om; učestvuje u izradi Procjene ugroženosti Federacije, Plana zaštite i spašavanja Federacije u odnosu na pitanja koja se odnose na popunu ljudstvom i MTS-om i opremom, ažurira i prati implementaciju tog planskog dokumenta; učestvuje u izradi Plana zaštite od požara Uprave; uspostavlja, izrađuje, vodi i održava u ažurnom stanju odgovarajuće evidencije MTS-a i opreme sa kojom raspolaže Uprava i Federalni štab; prati stanje popune ljudstvom, MTS-om i opremom organizovanih struktura zaštite i spašavanja u Federaciji i preduzima mjere na adekvatnom obezbjeđenju MTS-a i opreme za te strukture u skladu sa ličnim i materijalnim formacijama; izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge dokumente o stanju popune ljudstvom, MTS-om i opremom struktura civilne zaštite na području Federacije; vrši i sve druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac Pripadajuća osnovna neto plaća: 1. 655,26 KM
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
Pored općih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uvjete i to:
Za poziciju 01.
Za poziciju 02.
Za poziciju 03.
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu, ul. Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba)
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerene kopije) na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu ul. Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije: https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba)
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika (poz. 03. ), a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a) fakultetsku diplomu (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba) Imena kandidata se ne objavljuju. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH“ , neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 09.08.2024.