Dnevni list, 10.07.2022.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (»Službene novine Federacije BiH», br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17- Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 13/19), a na zahtjev Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01. Pomoćnik direktora u Servisu za poslove ugostiteljstva - 1 (jedan) izvršilac
02. Stručni saradnik za pravne poslove u odsjeku za pravne i kadrovske poslove - 1 (jedan) izvršilac
03. Stručni saradnik za stambene poslove u Odsjeku za stambene poslove - 1 (jedan) izvršilac
01.Opis poslova: Pomoćnik direktora rukovodi Servisom i u tom pogledu ima ovlaštenja utvrđena u članu 32. ovog pravilnika (Član 32: Osnovnim organizacijskim jedinicama: odjeljenjem, servisom, uredom i jedinicom neposredno rukovode pomoćnici direktora, a kabinetom direktora neposredno rukovodi šef kabineta. Pomoćnici direktora i šef kabineta u rukovođenju odjeljenjem, servisom, uredom, jedinicom i kabinetom imaju sljedeća ovlaštenja, i to: da raspoređuju poslove i zadatke na šefove unutrašnjih organizacionih jedinica ili ako nemaju unutrašnjih organizacionih jedinica direktno na službenike i namještenike ureda, odjeljenja, servisa, jedinica ili kabineta, daju upute za rad, nadziru rad službenika i namještenika, koordiniraju rad između unutrašnjih organizacionih jedinica utvrđuju prioritet u obavljanju poslova i zadataka, da predlažu poslove i zadatke za godišnji program rada Službe, da utvrđuju periodične planove rada i obezbjeđuju njihovu realizaciju, da pripremaju izvještaj o radu Službe iz djelokruga odjeljenja, servisa, jedinica ili kabineta, da osiguravaju zakonito, stručno i blagovremeno obavljanje svih poslova iz nadležnosti odjeljenja, servisa, ureda, jedinica i kabineta, da provode akte, pravila i uputstva o internoj kontroli, da redovno (svakodnevno, sedmično i mjesečno) upoznaju direktora Službe o stanju i problemima u vezi vršenja poslova iz nadležnosti odjeljenja, servisa, jedinica ili kabineta i da predlažu direktoru preduzimanje određenih mjera radi rješavanja postojećih problema u odjeljenju, servisu, uredu, jedinici i kabinetu radi pravilnog i blagovremenog vršenja svih poslova iz nadležnosti odjeljenja, servisa, jedinica ili kabineta. Pomoćnici direktora i šef kabineta odgovorni su za korištenje financijskih, materijalnih i ljudskih potencijala koji su im povjereni i provođenje finansijskog upravljanja i kontrole u skladu sa Zakonom o finansijskom upravljanju i kontroli, te ovlaštenja ostvaruju na način što sredstva mogu koristiti isključivo za namjene za koju su dodijeljena i svojim vlastitim odlukama ne mogu mijenjati predviđene namjene, bez saglasnosti direktora Službe. U vršenju ovlaštenja iz stava 1. i 2. ovog člana pomoćnici direktora i šef kabineta dužni su postupati po nalogu direktora Službe i izvještavati ga o poduzetim mjerama i rezultatima postignutim tim mjerama. Pomoćnici direktora i šef kabineta za svoj rad i rad odjeljenja, servisa, ureda, jedinica, odnosno kabineta kojim rukovode neposredno odgovaraju direktoru Službe, u skladu sa zakonom,drugim propisima i ovim pravilnikom). Neposredno vrši najsloženije poslove iz nadležnosti Servisa i to: prati zakonske propise iz domena poslova Servisa i primjenu istih; provodi akte, pravila i uputstva o internoj kontroli; programira i planira poslove i zadatke, te potrebna sredstva za njihovo izvršavanje; vrši raspored ljudskih potencijala i osnovnih sredstava na nivou Servisa; izrađuje prijedloge akata, informacije i analize iz domena rada Servisa; izrađuje planove pružanja ugostiteljskih usluga, daje prijedloge ponuda, sačinjava predračune i obračune, odgovara za kvalitet ugostiteljskih usluga; izrađuje tendersku dokumentaciju za javno nadmetanje s preciznim uslovima nadmetanja i potrebnim uputama u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, a sve prema citiranom Zakonu iz okvira svoje djelatnosti; izvršava i druge poslove iz nadležnosti Službe koje odredi direktor. Pripadajuća osnovna neto plaća: 2.326,31 KM
02. Opis poslova: rješava jednostavnije upravne stvari u prvom stepenu (skraćeni upravni postupak); vodi postupak radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i vrši izdavanje odgovarajućih uvjerenja o tim činjenicama; vrši pripremu nacrta rješenja iz radnih odnosa i izradu uvjerenja o radnom stažu službenika i namještenika; vodi matičnu knjigu za uposlenike Službe i prati promjene u radnom statusu uposlenika po propisima o matičnoj evidenciji i o tome obavještava neposrednog rukovodioca; vodi i čuva dosije uposlenika i vrši poslove vezane za izdavanje zdravstvenih knjižica; vrši prijave i odjave penzijskog i zdravstvenog osiguranja uposlenika Službe; vodi evidenciju o radnom stažu; vrši popunjavanje obrazaca ocjene radne sposobnosti kao i obrazaca povrede na radu; vrši izradu spiskova o broju zaposlenih, radnom stažu, stručnoj spremi i osobnim primanjima uposlenika; obavlja i druge poslove koje mu odredi šef Odsjeka. Pripadajuća neto plata: 1.655,26 KM
03. Opis poslova: rješavanje jednostavnijih upravnih stvari u prvom stepenu (skraćeni upravni postupak); zastupa Službu pred nadleznim stambenim organima po osnovu punomoći u jednostavnim postupcima; vodi postupak radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i vrši izdavanje odgovarajućih uvjerenja o tim činjenicama; vrši obradu podnesenih zahtjeva za otkup stanova i priložene dokumentacije, izradu tabelarnog prikaza svih otkupljenih stanova, obračun cijene za otkup stanova iz stambenog fonda prijašnjeg Federalnog ministarstva odbrane/ obrane i Vojske Federacije Bosne i Hercegovine; učestvuje u izradi prijedloga ugovora i drugih akata koji se odnose na rješavanje imovinskopravnih odnosa u upravnom postupku; vodi propisanu evidenciju o završenim otkupima stanova; vrši izradu analitičkih, informativnih i drugih materijala; obavlja i druge poslove koje odredi šef Odsjeka. Pripadajuća neto plata: 1.655,26 KM
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
Pored općih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uvjete i to za:
Poziciju 01:
Poziciju 02:
Poziciju 03:
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu, ul. Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerene kopije) na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu ul. Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije: https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba.
3. Kandidati za radna mjesta stručnog saradnika (poz. 02 i 03), a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a) fakultetsku diplomu (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH“, neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 10.07.2022.