Mostar, 15.05.2024.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) a u vezi člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br: 1/12 i 1/14) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj 13/19), a na zahtjev Grada Konjic, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01.Stručni saradnik za geodetske poslove i katastar nekretnina – Služba za katastar, geodetske i imovinsko-pravne poslove - 2 (dva) izvršioca
02.Stručni savjetnik za poslove prostornog uređenja i građenja – Služba za prostorno uređenje, građenje, zaštitu okoline i komunalne poslove - 1 (jedan) izvršilac
01. Opis poslova: prati i primjenjuje zakonske propise iz oblasti geodetskih poslova i katastra nekretnina; obavlja poslove uspostavljanja i održavanja katastra nekretnina; vrši izradu odgovarajućih materijala kojima se vrši informisanje nadležnih organa o stanju i problemima u oblasti geodetskih poslova i katastra nekretnina na području općine i predlaže mjere radi utvrđivanja politike i izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata; učestvuje u pripremi i izradi svih podataka potrebnih za uspostavu i održavanje katastra komunalnih uređaja, te radi na održavanju katastra komunalnih uređaja; obrađuje podatke i vrši izradu odgovarajućih materijala kojima se vrši informisanje nadležnih organa o stanju i problemima u oblasti geodetskih poslova i katastra na području Grada i predlaže mjere radi utvrđivanja politike i mjere za uređivanje određenih pitanja kojima se osigurava potpuno provođenje utvrđene politike i izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata; obavlja geodetska snimanja i obradu podataka za potrebe izrade dokumenata prostornog uređenja i rješavanja imovinsko-pravnih odnosa; obavlja snimanje i izradu geodetskih podloga u digitalnom obliku za sve vrste projektovanja za potrebe Grada; pokreće radnje na održavanju postojeće i uspostavi nove geodetske mreže; daje nalaze i stručna mišljenja u prvostepenom upravnom postupku, eksproprijacije, deeskroprijacije, arondacije, komasacije i vrši parcelaciju zemljišta; vrši izradu katastra komunalnih uređaja i baze podataka katastra komunalnih uređaja; vrši nadzor nad snimanjem komunalnih uređaja; vrši poslove vještačenja i druge poslove iz okvira katastra nekretnina u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa na zemljištu; vrši izradu geodetskih situacija sa iscrtavanjem na geodetskoj podlozi, vrši identifikaciju na planovima uz pomoć računara na novom premjeru i upoređuje stanje sa starim premjerom; provodi eventualne promjene na nekretninama kroz sve dijelove katastarskog operata; obavlja poslove premjera i utvrđivanja nastalih promjena na građevinskom i drugom zemljištu; vrši iskolčavanje građevinskih parcela koje su bile predmet dodjele od općine, te infrastrukturnih objekata (saobraćajnice, vodovod, podzemne instalacije, PTT); učestvuje u pripremi i izradi svih normativnih akata iz djelokruga radnog mjesta; obavlja poslove iz primjenjene geodezije; obavlja poslove na održavanju digitalnog katastra nekretnina i GIS-a, te neposredno sarađuje sa nadležnim kantonalnim i federalnim organima; odgovoran je za zakonito i ažurno vođenje poslova; izvršava i druge poslove i zadatke koje mu naloži šef odsjeka i rukovodilac službe.
02. Opis poslova: vrši analizu planova prostornog uređenja donesenih za područje Grada i u vezi s tim dalje izrađuje informacije o stanju planske dokumentacije te inicira izradu nove ili izmjenu postojeće planske dokumentacije; provođenje prostorno planske dokumentacije; vrši poslove upravnog rješavanja iz svoje nadležnosti; daje stručna mišljenja na planske akte; vrši druge poslove iz oblasti urbanizma; provodi propise iz oblasti prostornog uređenja; izrada stručnih mišljenja sa grafičkim prilozima i vrši provjeru usaglašenosti sa prostorno planskom dokumentacijom; vrši obračun naknada u skladu sa odlukom gradskog vijeća i propisanih zakona; priprema dokumentaciju za izdavanje uvjerenja o cjelovitosti objekta – etažiranje, kao i izdavanje potvrde da zemljište služi redovnoj upotrebi objekta; priprema i potpisom ovjerava izvode iz prostorno planske dokumentacije; analizira lokacije za izgradnju, predlaže intervencije na objektima ili grupama izgrađenih objekata i organizuje izradu potrebnih analiza; predlaže lokacije koje će biti ponuđene na konkurs za dodjelu gradskog građevinskog zemljišta za građenje, učestvuje u izradi uslova za raspisivanje konkursa za dodjelu građevinskog zemljišta i izgradnju objekata; učestvuje u izradi programa uređenja gradskog građevinskog zemljišta; analizira, inicira, priprema i učestvuje u izradi nacrta i prijedloga gradskih i drugih propisa iz nadležnosti Službe; prima stranke i daje im stručna objašnjenja i upute u skladu sa zakonskim propisima o pitanjima iz nadležnosti Službe; radi na pripremi i učestvuje u izradi investicione dokumentacije za projekte unapređenja življenja građana; prikuplja inicijalne materijale i prijedloge za izradu infrastrukturnih, ekonomskih i projekata za unapređenje življenja; vrši pripremu i prikuplja podatke na terenu za stručnu obradu prijedloga projekata iz nadležnosti Odsjeka; učestvuje u pripremanju prezentacije razvojnih projekata iz nadležnosti Odsjeka; priprema dokumentaciju potrebnu za obnovu i sanaciju; ostvaruje saradnju sa humanitarnim organizacijama, kantonalnim, federalnim i državnim ministarstvima i odgavarajućim agencijama u cilju realizacije programa obnove i povratka izbjeglih i raseljenih lica i osiguranja sredstava za sanaciju; učestvuje u realizaciji projekata povratka izbjeglica i raseljenih lica kroz realizaciju projekata sanacije stambenih jedinica; predlaže smjernice za izradu planske dokumentacije, organizuje javni uvid i javnu raspravu o nacrtu prostorno-planske dokumentacije te za iste priprema nacrte odluka o pristupanju izradi, izmjenama i dopuni i donošenju detaljnih planova prostornog uređenja; odgovara za realizaciju planova i projekata iz oblasti planiranja; inicira rješavanje problema na području Grada u oblasti prostornog uređenja; učestvuje u izradi programa uređenja gradskog građevinskog zemljišta; vrši pregled investiciono tehničke dokumentacije i ovjerava usaglašenost iste sa urbanističkom saglasnošću; podnosi izvještaj o svom radu i odgovara za zakonito i ažurno izvršavanje poslova koje mu povjeri pomoćnik gradonačelnika; vrši i sve druge poslove koji se odnose na ovo radno mjesto kao i poslove koje odredi pomoćnik gradonačelnika.
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službu u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslov za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposobno za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uslove, i to za:
Poziciju 01.
Poziciju 02.
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačkoneretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/
3. Kandidati koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a. fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u jednoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 6. 4. 1992. godine),
b. dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljnje procedure javnog konkursa.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi procedure javnog konkursa zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa sa danom njegove objave, u „Službenim novinama Federacije BiH“ neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biti će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 15.05.2024.