Dnevni list, 15.12.2023.
Na temelju članka 30. Zakona o predškolskom odgoju („Narodne novine HNŽ“, broj 5/2000) i članka 5. Pravilnika o radu Ustanove „Dječji vrtići“ Mostar (ur.br.:01-UV-908/23, 20. 11. 2023.) Upravno vijeće Ustanove „Dječji vrtići“ Mostar, sukladno Odluci ur.br.:01-UV-1000/23, od 13. 12. 2023. godine, raspisuje
01 – ODGAJATELJ - 3 izvršitelja na neodređeno vrijeme
Uvjeti:
Pored općih uvjeta, propisanih zakonom, kandidat treba ispunjavati posebne uvjete propisane Pedagoškim standardom i normativom za predškolski odgoj i obrazovanje u HNŽ, Zakonom, Statutom i drugim aktima Ustanove, i to:
1. VŠS/Prvostupnik ili VSS/Magistar struke - predškolskog odgoja,
2. najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima odgajateljice djece predškolskog uzrasta, stečenog poslije stjecanja propisane stručne spreme i
3. položen stručni ispit za odgajateljicu.
Svi kandidati koji podnesu prijavu na Natječaj (pozicija 01-ODGAJATELJ), a koji ispunjavaju gore navedene uvjete pristupit će provjeravanju sposobnosti putem izrade određenih zadaća, testa znanja, provjeravanju vještina i drugih sposobnosti. Pravila i postupak provjere znanja i sposobnosti po Javnom natječaju za prijam u radni odnos mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba. Kandidati za radno mjesto odgajatelja se primaju na neodređeno vrijeme uz probni rad od 6 mjeseci.
Kandidati su uz prijavu na natječaj dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene preslike):
1. diplomu,
2. dokaz o radnom iskustvu (uvjerenje/potvrda kojim se dokazuje da kandidat ispunjava posebne uvjete iz toč. 2. Natječaja pozicija 01 – ODGAJATELJ),
3. uvjerenje o položenom stručnom ispitu odgajatelja,
4. izvod iz matične knjige rođenih,
5. uvjerenje o državljanstvu,
6. uvjerenje o prebivalištu,
7. životopis.
02-LOGOPED - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Uvjeti:
Pored općih uvjeta, propisanih zakonom, kandidat treba ispunjavati posebne uvjete propisane Pedagoškim standardom i normativom za predškolski odgoj i obrazovanje u HNŽ-i, Zakonom, Statutom i drugim aktima Ustanove, i to:
1.Visoka stručna sprema ili Magistar struke – Edukacijsko rehabilitacijski fakultet (studijski program Logopedije),
2.najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima logopeda u odgojno-obrazovnim ustanovama, stečenog poslije stjecanja propisane stručne spreme,
3. položen stručni ispit za logopeda.
Svi kandidati koji podnesu prijavu na Natječaj (pozicija 02-LOGOPED), a koji ispunjavaju gore navedene uvjete pristupit će provjeravanju sposobnosti putem izrade određenih zadaća, testa znanja, provjeravanju vještina i drugih sposobnosti. Pravila i postupak provjere znanja i sposobnosti po Javnom natječaju za prijam u radni odnos mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba. Kandidat za radno mjesto logopeda prima se na neodređeno vrijeme uz probni rad od 6 mjeseci.
Kandidati su uz prijavu na natječaj dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene preslike):
1. diplomu,
2. dokaz o radnom iskustvu (uvjerenje/povtdu kojim se dokazuje da kandidat ispunjava posebne uvjete iz toč. 2. Natječaja pozicija 02 – LOGOPED,
3. uvjerenje o položenom stručnom ispitu logopeda,
4. izvod iz matične knjige rođenih,
5. uvjerenje o državljanstvu,
6. uvjerenje o prebivalištu,
7. životopis
03-STRUČNI SURADNIK za engleski jezik - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Uvjeti:
Pored općih uvjeta, propisanih zakonom, kandidat treba ispunjavati posebne uvjete propisane Pedagoškim standardom i normativom za predškolski odgoj i obrazovanje u HNŽ-i, Zakonom, Statutom i drugim aktima Ustanove, i to:
1.Visoka stručna sprema ili Magistar struke – studij engleskog jezika,
2. najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima stručnog suradnika za engleski jezik u odgojno-obrazovnim ustanovama, stečenog poslije stjecanja propisane stručne spreme,
3. položen stručni ispit za profesora engleskog jezika.
Svi kandidati koji podnesu prijavu na Natječaj (pozicija 03-STRUČNI SURADNIK za engleski jezik), a koji ispunjavaju gore navedene uvjete pristupit će provjeravanju sposobnosti putem izrade određenih zadaća, testa znanja, provjeravanju vještina i drugih sposobnosti. Pravila i postupak provjere znanja i sposobnosti po Javnom natječaju za prijam u radni odnos mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba. Kandidat za radno mjesto stručnog suradnika za engleski jezik prima se na neodređeno vrijeme uz probni rad od 6 mjeseci.
Kandidati su uz prijavu na natječaj dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene preslike):
1. diplomu,
2. dokaz o radnom iskustvu (uvjerenje/potvrdu kojim se dokazuje da kandidat ispunjava posebne uvjete iz toč. 2. Natječaja pozicija 03 – STRUČNI SURADNIK za engleski jezik,
3. uvjerenje o položenom stručnom ispitu profesora engleskog jezika,
4. izvod iz matične knjige rođenih,
5. uvjerenje o državljanstvu,
6. uvjerenje o prebivalištu,
7. životopis
04– GLAVNA KUHAR/ICA - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Uvjeti:
Pored općih uvjeta, propisanih zakonom, kandidat treba ispunjavati posebne uvjete propisane Pedagoškim standardom i normativom za predškolski odgoj i obrazovanje u HNŽ-i i Pravilnikom o radu Ustanove, i to:
1. SSS- kuharskog smjera ili VKV kuhar-ica,
2. najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Svi kandidati koji podnesu prijavu na Natječaj (pozicija 04), a koji ispunjavaju gore navedene uvjete pristupit će usmenom dijelu provjeravanja znanja i sposobnosti (Intervju).
Pravila i postupak provjere znanja i sposobnosti po Javnom natječaju za prijam u radni odnos mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba. Kandidat za radno mjesto glavne kuhara/ice prima se na neodređeno vrijeme uz probni rad od tri mjeseca.
Kandidati su uz prijavu na natječaj dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene preslike):
1. svjedodžbu,
2. dokaz o radnom iskustvu (uvjerenje/potvrdu kojim se dokazuje da kandidat ispunjava posebne uvjete iz toč. 2. Natječaja pozicija 04 – GLAVNA KUHAR/ICA),
3. izvod iz matične knjige rođenih,
4. uvjerenje o državljanstvu,
5. uvjerenje o prebivalištu,
6. životopis.
Opis poslova glavnog kuhara/ice: vrši narudžbu potrebnih namirnica, uz kontrolu i potpis preuzima hranu, u suradnji s ravnateljem radi na izradi jelovnika, vodi evidenciju izdanih obroka po skupinama, trebuje potrošni materijal za pranje suđa i kuhinje, organizira rad u kuhinji i brine se o racionalnom korištenju namirnica, vodi evidenciju utroška namirnica, ukusno i kvalitetno priprema hranu – obroke, brine se o raznovrsnosti obroka i potrebnom broju kalorija, brine se o ekonomičnosti korištenja hrane, vodi računa da hrana bude svježa, vodi brigu o urednosti kuhinje, osoblja i dezinfekciji posuđa, pere, briše i odlaže posuđe i pribor, odgovoran je za savjesno i ažurno obavljanje poslova i radnih zadataka, vrši i druge poslove iz domena svog rada.
05-KUĆNI MAJSTOR - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Uvjeti:
Pored općih uvjeta, propisanih zakonom, kandidat treba ispunjavati posebne uvjete, i to:
1.VKV radnik – elektro ili strojarske struke,
2. položen ispit za ložača centralnog grijanja i ispit vozača „B“ ili „C“ kategorije,
3. jedna (1) godina iskustva na istim ili sličnim poslovima.
Svi kandidati koji podnesu prijavu na Natječaj (pozicija 05 KUĆNI MAJSTOR), a koji ispunjavaju navedene uvjete, pristupit će usmenom dijelu provjeravanja znanja i sposobnosti (Intervju). Pravila i postupak provjere znanja i sposobnosti po Javnom natječaju za prijam u radni odnos mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba. Kandidat za radno mjesto kućnog majstora prima se na neodređeno vrijeme uz probni rad od tri mjeseca.
Kandidati su uz prijavu na natječaj dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene preslike):
Opis poslova kućnog majstora:
Unutarnje prostorije:
Instalacije:
Klima uređaj:
Grijanje:
Dvorište:
Krovovi:
Auto:
Zaštita na radu:
Ostalo:
06-REFERENT ZA ADMINISTARTIVNO-FINANCIJSKE POSLOVE - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Uvjeti:
Pored općih uvjeta, propisanih zakonom, kandidat treba ispunjavati posebne uvjete propisane Pravilnikom o radu Ustanove, i to:
1. VSS ili Magistar struke – Ekonomski fakultet,
2. jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Svi kandidati koji podnesu prijavu na Natječaj (pozicija 06-referent za administrativno-financijske poslove), a koji ispunjavaju gore navedene uvjete pristupit će provjeravanju sposobnosti putem izrade određenih zadaća, testa znanja, provjeravanju vještina i drugih sposobnosti. Pravila i postupak provjere znanja i sposobnosti po Javnom natječaju za prijam u radni odnos mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba. Kandidat za radno mjesto referenta za administrativno-financijske poslove prima se na neodređeno vrijeme uz probni rad od tri mjeseca.
Kandidati su uz prijavu na natječaj dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene preslike):
1. diplomu,
2. dokaz o radnom iskustvu (uvjerenje/potvrdu kojim se dokazuje da kandidat ispunjava posebne uvjete iz toč. 2. Natječaja pozicija 06 – REFERENT ZA ADMIMISTRATIVNO-FINANCIJSKE POSLOVE),
3. izvod iz matične knjige rođenih,
4. uvjerenje o državljanstvu,
5. uvjerenje o prebivalištu,
6. životopis
Opis poslova: poznavanje propisa iz oblasti računovodstva i financija te zakonodavnih i institucionalnih okvira javnih nabava u BiH i Europskoj uniji, suradnja i tehnička pomoć voditelju računovodstveno-financijskih poslova i referentu za javne nabave, sudjeluje u izradi pravilnika, planova i drugih akata vezanih za rad knjigovodstva u suradnji sa ravnateljem, voditeljem računovodstveno-financijskih poslova i referentom za javne nabave, sudjeluje u izradi prijedloga financijskog plana, sudjeluje u izradi Financijskog plana, te rebalansa financijskog plana, odlaže i čuva poslovne knjige i knjigovodstvenu dokumentaciju, provođenje i rukovođenje godišnjeg, redovnog ili izvanrednog popisa imovine – inventure, vodi analitičku kartoteku stalnih sredstava i sitnog inventara po organizacionim jedinicama Ustanove, vrši obračun amortizacije i revalorizacije sredstava i dostavlja ih na daljnje knjiženje, vrši sve pripremne radnje za popis (inventuru) i koordinira procesom inventure na nivou Ustanove, surađuje sa popisnim povjerenstvom i daje upute o načinu izrade popisa, vrši kompletiranje elaborata o popisu imovine, zajedno s povjerenstvom izdvaja rashodovana stalna sredstva i sitan inventar za procjenu i daljnji postupak, sudjeluje u izradi Plana javnih nabava Ustanove, sudjeluje u obračunu plaća i naknada, knjiženje prispjelih uplata korisnika usluga prema izvodima banke te vođenje financijskih kartica korisnika usluga, svakodnevna komunikacija i prijem roditelja te davanje informacija u svezi uplata, umanjenje cijene i drugih informacija iz djelokruga svoga rada, sastavljanje i dostavljanje opomena zbog neplaćanja korištenja usluga predškolskog odgoja, vođenje evidencije o djeci oslobođenoj od plaćanja usluga te podnošenje zahtjeva za sufinanciranje od nadležnih institucija, sačinjava posebne analize za potrebe izrade Financijskog plana, financijskog izvještavanja, te praćenja izvršenja proračuna po izvorima financiranja, apliciranje na projekte i poslovi vezani za njihovu realizaciju u suradnji s ravnateljem Ustanove (predlaganje prijava za projekte, priprema dokumentacije i ispitivanje tržišta za realizaciju projekata, izrada završnog izvješća i ostalo), uredno vođenje i uređivanje WEB stranice Ustanove u suradnji s ravnateljem Ustanove, čuva, sprema i odlaže dokumentaciju u skladu sa zakonom propisanim rokovima, stručno usavršavanje iz oblasti financija i javnih nabava, čuvanje tajnosti osobnih podataka sukladno Pravilniku o provođenju Zakona o zaštiti osobnih podataka, obavlja i druge poslove iz djelokruga svog rada, a po odluci organa upravljanja, ravnatelja Ustanove i voditelja službe.
Uvjerenje o nekažnjavanju i uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka potraživat će se samo od onih kandidata koji budu izabrani po javnom natječaju.
Kandidati koji budu izabrani za obavljanje poslova iz natječaja, biti će dužni u roku od 5 dana dostaviti ovjerenu sanitarnu iskaznicu i potvrdu o radnoj sposobnosti temeljem liječničkog pregleda.
Kandidati na koje se primjenjuje Zakon o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji u Hercegovačko-neretvanskoj županiji (broj:6/18, 4/21 i 7/22) imaju prednost pri zapošljavanju, a što će Upravno vijeće Ustanove primijeniti prilikom donošenja odluke o izboru novog radnika za prijem u radni odnos.
Prijave (mogu se preuzeti na www.vrtici-mostar.ba ), u kojima je jasno naglašena pozicija za koju se kandidat prijavljuje, podnose se isključivo putem pošte na adresu:
Javni natječaj za odgajateljicu/Javni natječaj za logopeda/Javni natječaj za stručnog suradnika za engleski jezik/Javni natječaj za glavnog kuhara-icu/Javni natječaj za kućnog majstora/Javni natječaj za referenta za administrativno-financijske poslove
Javni natječaj je objavljen dana, 15. 12. 2023. godine i biti će otvoren do 22. 12. 2023. godine (zadnji dan predavanja prijava je petak, 22. 12. 2023. godine).
Nepotpune i nepravodobne prijave Natječajno povjerenstvo neće razmatrati.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 15.12.2023.