Oslobođenje, 10.12.2022.
Agencija za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
Raspisuje se javni oglas za prijem radnika u radni odnos na radno mjesto:
I OPIS POSLOVA
Opis primarnih obaveza i odgovornosti poslova radnog mjesta Stručni saradnik za korespodenciju i saradnju sa drugim institucijama u Direkciji Agencije za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine su:
a) obavlja administrativno-tehničke i poslove korespondencije za potrebe Direkcije;
b) učestvuje u aktivnostima koje se odnose na saradnju sa domaćim institucijama;
c) učestvuje u pripremi materijala sjednica organa Agencije i vodi njihovu evidenciju po nalogu direktora Direkcije;
d) u koordinaciji sa drugim nadležnim organizacionim dijelovima Agencije priprema sastanke sa predstavnicima finansijskih institucija, državnih i federalnih institucija, kao i međunarodnih institucija;
e) po nalogu direktora Direkcije pomaže u organiziranju i pripremanju sjednica Upravnog odbora, Odbora za superviziju i Odbora za restrukturiranje;
f) u saradnji sa direktorom Direkcije kontrolira usaglašenost sa propisima prijedloga akata, koji idu na usvajanje unutar Agencije, vodi evidenciju o izvršenju akata organa Agencije;
g) vodi evidencije o izdanim mišljenjima, rješenjima i zaključcima sjednica Upravnog odbora, Odbora za superviziju i Odbora za restrukturiranje;
h) prati primjenu potpisanih memoranduma o saradnji;
i) koordinira administrativno-tehničku organizaciju boravka predstavnika međunarodnih institucija u Agenciji i vođenje evidencija i bilješki sa sastanaka;
j) vodi službenu prepisku za potrebe direktora Agencije i zamjenika direktora;
k) sarađuje sa drugim organizacionih dijelovima i jedinicama Agencije;
l) obavlja i druge poslove po nalogu direktora Direkcije.
II USLOVI ZA RADNO MJESTO
Pored općih uslova propisanih Zakonom o radu FBiH, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove za zasnivanje radnog odnosa, i to: VII stepen stručne spreme društvenog smjera, odnosno visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova, 2 godine radnog 2 iskustva na istim ili sličnim poslovima, posebna znanja iz djelatnosti Agencije, aktivno znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru.
III POTREBNI DOKUMENTI
Kandidati su dužni uz potpisanu prijavu i biografiju sa kontakt podacima, dostaviti ovjerene kopije sljedeće dokumentacije:
Kandidat koji bude primljen na radno mjesto, prije zasnivanja radnog odnosa dužan će biti dostaviti dokumente potrebne za zasnivanje radnog odnosa u skladu sa internim aktima Agencije, uključujući i ljekarsko uvjerenje o općoj zdravstvenoj/radnoj sposobnosti.
IV NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVE
Prijava na konkurs sa traženom dokumentacijom može se dostaviti na adresu
Dostavljena dokumentacija se neće vraćati.
V OSTALE NAPOMENE
Kandidati koji ispunjavaju opće i posebne uslove tražene javnim oglasom biti će pozvani na pismeni ispit, a kandidati koji polože pismeni ispit, te uđu u uži izbor, biti će pozvani na usmeni ispit.
Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje u skladu sa Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 13/19, 9/21 i 53/21).
Konkurs ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 12.12.2022.