Mostar, 09.12.2022.
Na temelju članka 24. stavak (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) a u svezi članka 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br: 1/12 i 1/14) i članka 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog natječaja i postavljenja državnih službenika u tijelima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj 13/19), a na zahtjev Ministarstva unutarnjih poslova Hercegovačko-neretvanskog kantona, Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01. Direktor Uprave – Uprava za administraciju i potporu – 1 (jedan) izvršitelj
02. Načelnik Sektora – pomoćnik direktora – Sektor za potporu – Uprava za administraciju i potporu – 1 (jedan) izvršitelj
03. Inspektor za zaštitu od požara i eksplozija – Odjel za zaštitu od požara i eksplozija – Sektor za administraciju – Uprava za administraciju i potporu – 2 (dva) izvršitelja
01.Opis poslova: Rukovodi Upravom i s tim u svezi organizira, objedinjava i usmjerava rad Uprave; raspoređuje poslove u okviru Uprave; odlučuje o korištenju financijskih i materijalnih sredstava za koje je nadležan; daje stručna mišljenja o prednacrtima, nacrtima i prijedlozima zakona; utvrđuje metodologiju izrade informacija, analiza i izvješća iz djelokruga Uprave za godišnji program rada Ministarstva; utvrđuje prioritet u radu, daje naputke i pruža neposrednu stručnu pomoć izvršiteljima; osigurava zakonito, blagovremeno, stručno i racionalno obavljanje poslova u Upravi; utvrđuje prijedlog izvješća o radu Ministarstva iz djelokruga Uprave; potpisuje akte iz djelokruga Uprave. Obavlja i druge poslove koje mu naloži ministar. Za svoj rad i upravljanje odgovara ministru i Vladi županije.
02.Opis poslova: Neposredno rukovodi Sektorom i u tom pogledu organizira obavljanje svih poslova iz nadležnosti Sektora; raspoređuje poslove na službenike i namještenike i daje im upute o načinu obavljanja poslova; osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno obavljanje svih poslova iz nadležnosti Sektora; redovito upoznaje direktora Uprave o stanju i problemima u svezi obavljanja poslova iz nadležnosti Sektora; predlaže poduzimanje potrebnih mjera; obavlja najsloženije poslove iz nadležnosti Sektora. Obavlja i druge poslove po nalogu direktora i odlučuje o pitanjima za koja je ovlašten posebnim rješenjem direktora. Za svoj rad odgovara direktoru Uprave i ministru.
03.Opis poslova: Obavlja neposredan nadzor nad provođenjem zakona i drugih propisa iz oblasti zaštite od požara, prometa eksplozivnih materija, zapaljivih tečnosti i plinova, kao i prijevoza opasnih materija u dijelu za koje je nadležno Ministarstvo; obavlja nadzor nad radom vatrogasnih jedinica; u obavljanju nadzora nalaže mjere, neposredno surađuje sa drugim organizacijskim jedinicama Ministarstva i pruža im potrebnu stručnu pomoć kod izdavanja odobrenja za prijevoz i odobrenja za nabavu eksplozivnih materija, kao i drugim poslovima u svezi za zaštitom od požara; sudjeluje u radu operativnih ekipa na razrješavanju uzroka i utvrđivanju odgovornosti za nastanak požara, eksplozija i havarija s opasnim materijama; sačinjava prijave za učinjene privredne prijestupe u oblasti zaštite od požara; podnosi zahtjeve za pokretanje kaznenog, prekršajnog ili disciplinskog postupka; ostvaruje uvid u rad stručnih institucija i poduzeća registriranih za obavljanje poslova iz oblasti zaštite od požara; sudjeluje u pripremi i realiziranju programa za stručno osposobljavanje osoba koje rade u oblasti zaštite od požara; priprema raspise, odgovore i stručna objašnjenja iz ove oblasti; priprema izvješća i informacije o stanju i problematici u oblasti zaštite od požara u poduzećima i objektima nad kojima obavlja nadzor; sudjeluje u pripremanju i održavanju stručnih tečajeva i savjetovanja iz oblasti zaštite od požara i eksplozija; vodi propisane evidencije; unosi podatke o obavljenim poslovima u računarsku bazu podataka. Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja. Za svoj rad odgovara neposrednom rukovoditelju.
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz članka 25. Zakona o državnoj službu u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stupnja stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sustava studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjet za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposobno za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom članka IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uvjeta navedenih u javnom natječaju kandidati moraju ispunjavati i sljedeće posebne uvjete, i to:
Za poziciju 01:
Za poziciju 02:
Za poziciju 03:
Napomena: Sukladno Odluci o listi radnih mjesta, odnosno dužnosti za osobe koja su predmet sigurnosne provjere u MUP-u HNŽ/K za koje je potrebno izdavanje dozvole za pristup tajnim podacima iz BiH, broj: 02-01-36-1394/14 od 05.01.2015. godine, i broj: 02- 01-04-1312/18 od 03.12.2018. godine za naprijed navedena radna mjesta, izabrani kandidati će, prije postavljenja/zasnivanja radnog odnosa, biti podvrgnuti sigurnosnim provjerama za zasnivanje radnog odnosa i izdavanje dozvole za pristup podacima određenog stupnja tajnosti sukladno Zakonu o zaštiti tajnih podataka („Službeni glasnik BiH“, br. 54/05 i 12/09), podzakonskim i drugim aktima, te kandidati kod kojih se utvrde sigurnosne smetnje neće biti postavljeni na naprijed navedena radna mjesta.
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni natječaj dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH www.adsfbih.gov.ba.).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni natječaj dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon stjecanja visoke stručne spreme, u skladu sa uvjetima iz natječaja (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službe za postavljenja u organima državne službe u Hercegovačko-neretvanskom kantonu, Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar, ili na web stranici Agencije za državnu službu Federacije BiH www.adsfbih.gov.ba.).
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, www.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljnje procedure javnog natječaja.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi procedure javnog natječaja zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog natječaja. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz natječajne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom natječaju moraju ispunjavati uvjete javnog natječaja sa danom njegove objave, u „Službenim novinama Federacije BiH“ neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog natječaja biti će isključen iz natječajne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog natječaja u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 09.12.2022.