Mostar, 04.11.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 - Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16), člana 1. Uredbe o primjeni Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine u Hercegovačko-neretvanskom kantonu („Službene novine HNK“, br. 1/12 i 1/14) i člana 8., 9. i 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Stručne službe Skupštine Hercegovačko-neretvanskog kantona, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
I. RADNO MJESTO
01.Stručni savjetnik za informisanje - Kabinet predsjedavajućeg i zamjenika predsjedavajućeg Skupštine - 1 (jedan) izvršilac
02.Stručni savjetnik za ekonomske i opće poslove – Odjel za opće, kadrovske i finansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac
II. OPIS POSLOVA
Radno mjesto 01.
Opis poslova: izrađuje projekte planove i programe informisanja javnosti; prati press konferencije međunarodnih i drugih organizacija; daje zbirni presjek informacija, pravi izvještaje o pisanju dnevne štampe; priprema dnevne i sedmične izvještaje o pojedinim temama; organizuje i vodi press konferencije za potrebe Skupštine; priprema za objavu i brine se za objavljivanje zakona i drugih akata Skupštine u službenim glasilima; brine o izradi vodiča i indeksa registra za pristup informacijama za Stručnu službu; obavlja i druge poslove koji mu se povjere.
Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.831,31 KM
Mjesto rada: Mostar
Radno mjesto 02.
Opis poslova: organizuje i obavlja kadrovske poslove: izrada prijedloga akata o unutrašnjem uređenju Stručne službe, sistematizaciji radnih mjesta; učestvuje u izradi i podnošenju svih vrsta finansijskih izvještaja i obračuna, kvartalno i godišnje; kontroliše urednost plaćanja računa i naloga za plaćanje, te obradu i unos podataka vezanih za poreznu upravu; koordinira u radu stručnog saradnika za računovodstveno-materijalne i finansijske poslove; vrši procjenu i planiranje potrebnih sredstava za provođenje aktivnosti Skupštine i prati njihovu usklađenost s relevantnim zakonima; koordinira finansijsko upravljanje i kontrolu u skladu sa zakonskim okvirima; priprema prijedloge Godišnjeg budžeta i pravi izvještaj o izvršenju Budžeta; inicira pokretanje i provodi postupke javnih nabavki; prati aktivnosti vezane uz provođenje sporazuma sa Evropskom unijom vezano za ekonomsku politiku i EU fondove; obavlja i druge poslove koji mu se povjere.
Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.831,31 KM
Mjesto rada: Mostar
III. USLOVI ZA PRIJAVU
Opći uslovi:
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Zakon):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi:
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Radno mjesto 01:
Radno mjesto 02:
IV. IZBORNI PROCES
Izborni proces se provodi putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
- IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
- Stručni ispit provodi se s ciljem procjene sposobnosti kandidata za obavljanje poslova na konkretnom radnom mjestu, a sastoji se od pisanog i usmenog dijela (strukturiranog intervjua). Pravo pristupa stručnom ispitu imaju kandidati koji se prijavljuju na radna mjesta državnih službenika, pod uslovom da ispunjavaju uslove javnog konkursa i da su prethodno položili ispit općeg znanja (IOZ), a prema strukturi stručnog ispita za radna mjesta ostalih državnih službenika kako slijedi:
Stručni ispit za radna mjesta ostalih državnih službenika sastoji se od:
- Pisani dio stručnog ispita polaže se u vidu testa koji se sastoji od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije za izbor vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
V. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte, na adresu Agencije u skladu sa uslovima ovog javnog konkursa odnosno u skladu sa statusom kandidata u pogledu obaveze polaganja ispita općeg znanja:
1. Kandidati izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1.
- Putem pošte – dostavljanjem uredno popunjenog Obrasca prijave2 (bez dodatne dokumentacije).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs sa obavezom učitavanja dokaza:
Uvjerenje o radnom stažu3 u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na obrascu uvjerenja dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži sve podatke navedene u propisanom obrascu.
- Putem pošte – uredno popunjen Obrazac prijave i dokaz: Uvjerenje o radnom stažu, u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, original ili ovjerena kopija na obrascu dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži podatke navedene u propisanom obrascu.
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
VI. DOSTAVLJANJE DOKAZA NAKON STRUČNOG ISPITA
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije, putem pošte, dostaviti dokaze (original ili ovjerene fotokopije) o ispunjavanju općih i posebnih uslova ovog javnog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti, sa sljedećom napomenom da:
Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju mora sadržavati napomenu da izvornik - diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne.
Dokaz o radnom stažu u struci dostaviti na Obrascu Uvjerenja o radnom stažu, a izuzetno se može dostaviti i drugi dokument pod uslovom da sadrži sve podatke koji su propisani obrascem uvjerenja.
Kandidat koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona dužan je istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva.
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
VII. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
Agencija, u skladu sa članom 30. Zakona i članom 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj 75/24) objavljuje rezultate javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informiše sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Agencija obavještava kandidate o svim fazama izbornog postupka, datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita i drugim informacijama vezano za konkurs putem službene web stranice https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba, web aplikacije „eKonkurs“, ili elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
VIII. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku. O dodijeljenoj šifri podnosilac prijave će biti obaviješten putem adrese e- pošte navedene u prijavnom obrascu.
2. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
3. Ako kandidat ne pristupi polaganju stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljnje konkursne procedure.
4. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
5. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
6. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
- Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
- Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.
7. Agencija za državnu službu Federacije BiH obavještava kandidate da su odgovori na najčešće postavljena pitanja dostupni na službenoj web stranici Agencije. Za dodatna pitanja koja nisu obuhvaćena objavljenim informacijama, službena komunikacija sa kandidatima odvija se isključivo putem e-mail adrese: postavljenja.mostar@adsfbih.gov.ba. Molimo kandidate da komunikaciju putem drugih kanala smatraju nevažećom.
IX. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podnošenje prijave je 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u Službenim novinama Federacije BiH".
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Online prijava podnešena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave.
Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 04.11.2025.
