Dnevni list, 04.11.2025.
Na osnovu člana 8. stav (2) Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17, 59/22 i 88/23), člana 39. stav (3) Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine broj: 15/01-02-2-1541/09 od 23.04.2009. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunima pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine broj: 15-03/02-2-245/2017 od 02.10.2018. godine i Odluke o potrebi prijema zaposlenika u radni odnos na neodređeno vrijeme broj: 15-03-34-2-1637/2025 od 03.11.2025. godine, Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine raspisuje
Tehnički sektor
Odsjek za administraciju komunikacija
1/01 Referent - specijalist koordinator mrežnih timova
Opis radnih zadataka: Koordinira aktivnosti mrežnih tehničkih timova, prima pozive, administrativno priprema intervencije na terenu, pruža podršku korisnicima i partnerima sa kojima sarađuje Agencija, vrši monitoring uređaja, pravi planove intervencija i trebovanja materijala, vrši popise opreme, te vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: stručno – operativni, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – srednja škola tehničkog ili društvenog smjera, najmanje 6 (šest) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje engleskog jezika, znanje rada na računarima i položen stručni upravni ispit.
Mjesto rada: Banja Luka
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Sektor za finansijske i pravne poslove
2/01 Viši referent za administrativno-tehničke poslove
Opis radnih zadataka: Vrši administrativno – tehničke i daktilografske poslove u Sektoru, vodi evidenciju o obavezama i koordinira prilikom organizovanja sastanaka pomoćnika i drugih izvršilaca. Vrši i druge poslove po nalogu pomoćnika direktora.
Vrsta poslova i stepen složenosti: administrativno – tehnički, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – srednja škola društvenog ili tehničkog smjera, najmanje 6 (šest) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru i položen stučni upravni ispit.
Mjesto rada: Banja Luka
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Sektor za finansijske i pravne poslove
Odsjek za knjigovodstvene poslove i kontrolu
2/02 Referent – specijalist za obračun plata i naknada
Opis radnih zadataka: Vrši unos potrebnih podataka za obračun plata, naknada i obustava zaposlenih u Agenciji u centralizovani sistem obračuna plata i naknada, izrađuje M-4 obrasce, godišnje obračune primanja zaposlenih i druge statističke podatke iz ove oblasti i dostavlja nadležnim, izrađuje potvrde o primanjima po zahtjevima zaposlenih. Vrši druge poslove po potrebi
Vrsta poslova i stepen složenosti: računovodstveno-materijalni, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – ekonomska škola ili gimnazija, najmanje 6 (šest) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru i položen stučni upravni ispit i posjedovanje odgovarajućih certifikata.
Mjesto rada: Banja Luka
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Centar za skladištenje, personalizaciju i transport dokumenata
Odsjek za personalizaciju
3/01 Viši referent za kontrolu kvaliteta personalizovanih dokumenata
Opis radnih zadataka: Radi na radnoj stanici i skeneru za kontrolu kvaliteta personalizovanih dokumenata čime se osigurava kvalitet proizvedenih dokumenata, vrši vizuelnu kontrolu personalizovanih dokumenata, prosleđuje ispravne dokumente na pakovanje, radi po Uputama za osiguranje i zaštitu podataka. Radi u smjenama i vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: stručno – operativni, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – srednja škola tehničkog ili društvenog smjera, najmanje 6 (šest) mjeseci rada u struci, poznavanje rada na računaru i položen stručni upravni ispit, te poželjno posjedovanje adekvatnih sertifikata.
Mjesto rada: Banja Luka
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Centar za skladištenje, personalizaciju i transport dokumenata
Odsjek za personalizaciju
3/02 Viši referent na pakovanju
Opis radnih zadataka: Provjerava broj personalizovanih dokumenata, pakuje i priprema pakete za dispečera. Radi po Uputama za osiguranje i zaštitu podataka. Radi u smjenama i vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: pomoćni, jednostavniji
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (III-IV stepen) – srednja škola društvenog ili tehničkog smjera, poznavanje rada na računaru, poželjno posjedovanje adekvatnih sertifikata, položen stručni upravni ispit.
Mjesto rada: Banja Luka
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Regionalni centar Sarajevo
Odsjek za administrativne poslove i saradnju sa nadležnim organima
4/01 Referent za upravne poslove vezano za razmjenu podataka
Opis radnih zadataka: Priprema neophodnu dokumentaciju za vođenje upravnih postupaka koji se odnose na razmjenu podataka u nadležnosti Centra, vodi upisnik predmeta, vrši upis podataka u elektronsku evidenciju i promjenu podataka. Vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: administrativno – tehnički, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) –srednja škola društvenog smjera, najmanje 6 (šest) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru i položen stručni upravni ispit.
Mjesto rada: Sarajevo
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Regionalni centar Sarajevo
Odsjek za administrativne poslove i saradnju sa nadležnim organima
4/02 Referent za administrativno ekonomske poslove
Opis radnih zadataka: Vrši administrativne i poslove vezane za podršku u finansijama i blagajni Centra. Vodi putne naloge, evidenciju korištenja službenih vozila i naloga, evidenciju potrošnje kancelarijskog materijala i vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: administrativno – tehnički, jednostavniji
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) - srednja ekonomska škola ili škola društvenog smjera smjera, najmanje 6 (šest) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru i položen stručni upravni ispit.
Mjesto rada: Sarajevo
Broj izvršilaca: jedan (1) izvršilac.
Napomena za sve kandidate:
Dodatna napomena:
Potrebni dokumenti:
Uz prijavu koja treba sadržavati naziv radnog mjesta za koje se dostavlja prijava, kratku biografiju i lične podatke (uz obavezne podatke za kontakt), kandidati trebaju dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji sljedeće dokumente:
Obratiti pažnju na sljedeća dokumenta koja ne treba dostavljati, jer ista ne mogu služiti kao valjan dokaz:
Sve tražene dokumente treba dostaviti najkasnije do 19.11.2025. godine, putem pošte preporučeno na adresu:
Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH
“Javni oglas za prijem zaposlenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u Agenciju za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine"
(za Komisiju za izbor zaposlenika)
Ivana Franje Jukića br. 2
78 000 Banja Luka
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete oglasa, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 04.11.2025.
