Dnevni avaz, 15.09.2025.
Na osnovu člana 21. Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BiH”, br. 19/02, 35/03, 4/04, 17/04, 26/04, 37/04, 48/05, 2/06, 32/07, 43/09, 8/10, 40/12 i 93/17), Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, na zahtjev Sekretarijata Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine, raspisuje
SLUŽBA ZA REVIZIJU FINANSIRANJA POLITIČKIH STRANAKA
1/01 Šef službe za reviziju finansiranja političkih stranaka
Opis poslova i radnih zadataka: Šef službe za reviziju finansiranja političkih stranaka rukovodi radom službe i odgovoran je za zakonito, stručno i blagovremeno obavljanje poslova iz djelokruga službe, te za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih službi; učestvuje u radu stručnog kolegija generalnog sekretara Sekretarijata i po njegovom ovlaštenju prisustvuje i prati rad sjednica Centralne izborne komisije BiH; koordinira rad zaposlenih u službi; na osnovu procijenjenog značaja i revizijskog rizika, projektira postupke revizije u okviru Memoranduma o planu revizije, a prije početka rada na terenu; priprema program revizije koji uključuje prirodu, vremenski raspored i obim planiranih postupaka revizije, neophodnih za realizaciju ukupnog plana revizije; organizira rad službe u pogledu planiranja poslova i brine o stručnom i blagovremenom izvršavanju poslova iz člana 7. ovog pravilnika; pruža neposrednu pomoć revizorima u postupku revizije; potvrđuje nalaze revizora i dostavlja na uvid Centralnoj izbornoj komisiji BiH konačne izvještaje o pregledu i izvještaje o reviziji finansijskih izvještaja političkih stranaka sa pregledom nepravilnosti u finansiranju i izvještavanju političkih stranaka; vrši superviziju ili kontrolu rada zaposlenih u službi; kada postoje opravdani razlozi, donosi odluku o povlačenju revizijskog tima s terena; osigurava preduslove za stručno osposobljavanje i permanentno usavršavanje zaposlenih u službi; donosi prijedlog plana budžeta neophodnog za realizaciju planiranih zadataka iz djelokruga službe i za svoj rad odgovoran je Centralnoj izbornoj komisiji BiH i generalnom sekretaru Sekretarijata.
Posebni uslovi: VII stepen stručne spreme, završen ekonomski fakultet odnosno ekonomski fakultet Bolonjskog sistema studiranja sa najmanje 240 ECTS bodova; položen stručni upravni ili javni ispit; položen ispit za ovlaštenog revizora; najmanje pet godine radnog iskustva u struci; poznavanje rada na računaru.
Status: rukovodeći državni službenik – pomoćnik direktora.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2520,00 KM
Broj izvršilaca: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo.
Napomene za kandidate:
Priprema dokumentacije:
Skreće se pažnja kandidatima da su potrebnu dokumentaciju na oglas dužni dostaviti u skladu sa Pravilnikom o karakteru i sadržaju javnog konkursa, načinu sprovođenja intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua, a posebno da obrate pažnju na izmijenjene i dopunjene odredbe navedenog Pravilnika, te da prilagode dokumentaciju, kako dokaze o radnom iskustvu, tako i preostale dokaze tražene tekstom oglasa.
S tim u vezi, kandidati se upućuju na pojašnjenje - tekst na službenoj internet stranici www.ads.gov.ba, u dijelu „Zapošljavanje/Napomena za kandidate/Stop greškama u prijavama!“, te posebno odredbe Pravilnika o karakteru i sadržaju javnog konkursa, načinu sprovođenja intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua, koje definišu dokumentaciju: prijavni obrazac; univerzitetsku diplomu; važeće uvjerenje o državljanstvu; uvjerenje o položenom stručnom upravnom odnosno javnom ispitu; dokaz o traženom radnom iskustvu; dokaz o traženom nivou znanja stranog jezika; dokaz o traženom nivou znanja rada na računaru; uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka; rok i način dostavljanja prijave.
Potrebni dokumenti:
I Ovjerene kopije:
Za prijavu putem pošte, kandidati dostavljaju ovjerene kopije navedenih potrebnih dokumenata.
Za elektronsku prijavu, kandidat u sistem prilaže PDF skenirane dokumente maksimalne veličine po dokumentu 2 MB.
II Popunjen obrazac/elektronska prijava:
a) Za kandidate koji se prijavljuju putem pošte, svojeručno potpisan obrazac Agencije za državnu službu BiH: isti možete preuzeti na web stranici Agencije: www.ads.gov.ba unutar svakog konkursa pojedinačno, u rubrici „dokumenti“. Napominjemo da potpisan i popunjen obrazac ne može služiti kao dokaz bilo kog uslova iz teksta Javnog oglasa, isti samo olakšava rad organu koji vrši izbor i imenovanje, te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje je potrebno dokazati traženom dokumentacijom.
b) Za kandidate koji se prijavljuju putem informacionog sistema, popunjena elektronska prijava.
Napomena za kandidate koji podnose elektronsku prijavu:
Dodatni dokumenti koji se dostavljaju naknadno:
Kandidati koji nemaju položen stručni (upravni) ispit, prije pristupanja pismenom dijelu stručnog ispita će polagati javni ispit u skladu sa Odlukom. Javni ispit na kome je kandidat zadovoljio važi samo za konkretan javni konkurs, o čemu se ne izdaje uvjerenje, a na kandidata koji bude postavljen na radno mjesto primjenjuje se član 56. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13 i 93/17) i član 12. Odluke.
Kandidati koji su od momenta podnošenja prijave na javni oglas do dana održavanja javnog ispita položili stručni upravni ispit ili javni ispit, ispit opšteg znanja, odnosno ispit koji odgovara pobrojanim ispitima, tj. koji nisu u obavezi polagati javni ispit u skladu sa odredbama člana 13. Odluke, dužni su obavijestiti Agenciju o istom najkasnije do zakazanog termina održavanja javnog ispita, a dokaz o navedenom trebaju neposredno dostaviti Agenciji (ne slati putem pošte), isključivo do početka termina pismenog dijela stručnog ispita. U slučaju da se kandidat ne odazove pozivu na javni ispit, a ne priloži traženi dokaz do pismenog dijela stručnog ispita smatrat će se da je odustao od svoje prijave na navedeni Javni oglas.
Podnošenje elektronske prijave je moguće do isteka krajnjeg roka za prijavu. Kandidatu je omogućeno da kroz sistem može povući svoju prijavu i ponovo je podnijeti sa ažuriranim podacima i dodatim dokumentima sve do isteka krajnjeg roka za prijave.
Ukoliko kandidat u sistem ne priloži skenirane dokumente oglasom tražene dokumentacije, kojim dokazuje ispunjavanje opštih i posebnih uslova radnog mjesta na koje se prijavljuje, prijava se neće uzeti u razmatranje.
Putem poštanske službe, preporučenom pošiljkom, sva tražena dokumenta treba dostaviti najkasnije do 03.10.2025. godine, na adresu:
Ispunjavanje uslova utvrđenih ovim oglasom računa se danom predaje prijave.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove ovog oglasa, kao i kopije tražene dokumentacije koje nisu ovjerene, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 15.09.2025.