Dnevni list, 13.11.2025.
Na temelju članka 24. stavak (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 - Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16), i članka 8., 9. i 10. Pravilnika o karakteru javnog natječaja i postupku postavljenja državnih službenika u tijelima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 10/25), a na zahtjev Općine Čitluk, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
I. RADNO MJESTO
01.Šef Odsjeka za imovinsko-pravne poslove i graditeljstvo – Služba za prostorno uređenje, imovinsko-pravne poslove i katastar zemljišta - 1 (jedan) izvršitelj
II. OPIS POSLOVA
Radno mjesto 01.
Opis poslova: rukovodi, planira, organizira, prati i usmjerava rad Odsjeka; prati propise i stara se o provedbi i izvršavanju federalnih i županijskih zakona, odluka Općinskog vijeća i drugih podzakonskih akata koji se odnose na poslove izvršavanja zakona, propisa koje donosi Općinsko vijeće iz oblasti imovinsko-pravnih poslova, prostornog uređenja, graditeljstva i urbanizma, pripremanje i poduzimanje odgovarajućih mjera, radnji i postupka radi izvršavanja ovih poslova iz nadležnosti Odsjeka; raspoređuje poslove na državne službenike i namještenike, te je odgovoran za korištenje financijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih Odsjeku; pruža stručnu pomoć službenicima i namještenicima na pravilnom obavljanju poslova iz nadležnosti Odsjeka; priprema informacije, analize i druge stručne materijale iz oblasti urbanizma i graditeljstva; prati i proučava zakone i druge propise iz svoje nadležnosti; ostvaruje suradnje sa resornim županijskim ministarstvima na provođenju županijskih zakona i izvršavanje prenesenih poslova na Službu; obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovoditelj, a koji se odnose na poslove ovoga radnog mjesta.
Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.677,00 KM
Mjesto rada: Čitluk
III. UVJETI ZA PRIJAVU
Opći uvjeti:
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz članka 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakon):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stupnja stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sustava studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi temeljne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjeti za njihovo obavljanje u tijelima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojoj razini vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom članka IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uvjeti:
Pored općih uvjeta navedenih u javnom natječaju, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete, i to:
Radno mjesto 01:
- VSS/VII stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ciklusa koji se vrjednuje s 240 ECTS bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sustava studiranja – pravne, arhitektonske ili građevinske struke
- najmanje 4 (četiri) godine radnog staža u struci nakon stjecanja visoke stručne spreme
- poznavanje rada na računalu
IV. IZBORNI PROCES
Izborni proces se provodi putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
- IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkuriraju na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stupanj općeg znanja, što je preduslov za rad u tijelima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
- Stručni ispit provodi se sa ciljem procjene sposobnosti kandidata za obavljanje poslova na konkretnom radnom mjestu, a sastoji se od pisanog i usmenog dijela (strukturiranog intervjua). Pravo pristupa stručnom ispitu imaju kandidati koji se prijavljuju na radna mjesta državnih službenika, pod uslovom da ispunjavaju uslove javnog konkursa i da su prethodno položili ispit općeg znanja (IOZ), a prema strukturi stručnog ispita za radno mjesto državnog službenika – šefa unutarnje organizacijske jedinice koji se sastoji od: - Pisanog dijela stručnog ispita koji se polaže u vidu testa, a koji se sastoji od 10 pitanja zatvorenog tipa s opcijskim odgovorima i 5 pitanja otvorenog tipa.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturisani intervju na kojem članovi Komisije za izbor vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturisani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
V. PRIJAVA NA JAVNI NATJEČAJ
Prijavu na javni natječaj kandidati mogu podnijeti na dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte, na adresu Agencije sukladno s uvjetima ovog javnog natječaja odnosno sukladno s statusom kandidata u pogledu obveze polaganja ispita općeg znanja:
1. Kandidati izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose: - Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa, te podnošenjem uredno popunjene online prijave, sukladno s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1 .
- Putem pošte – dostavljanjem uredno popunjenog Obrasca prijave2 (bez dodatne dokumentacije).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa, te podnošenjem uredno popunjene online prijave sukladno s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs s obvezom učitavanja dokaza: Uvjerenje o radnom stažu3 u struci nakon stjecanja visoke stručne spreme na obrascu uvjerenja dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži sve podatke navedene u propisanom obrascu.
- Putem pošte – uredno popunjen Obrazac prijave i dokaz: Uvjerenje o radnom stažu, u struci nakon stjecanja visoke stručne spreme, original ili ovjerena kopija na obrascu dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži podatke navedene u propisanom obrascu.
VI. DOSTAVLJANJE DOKAZA NAKON STRUČNOG ISPITA
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
obavještenja od strane Agencije, putem pošte, dostaviti dokaze (original ili ovjerene fotokopije) o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta ovog javnog natječaja, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti, sa sljedećom napomenom da:
- Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju mora sadržavati napomenu da izvornik - diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne.
- Dokaz o radnom stažu u struci dostaviti na Obrascu Uvjerenja o radnom stažu, a izuzetno se može dostaviti i drugi dokument pod uslovom da sadrži sve podatke koji su propisani obrascem uvjerenja.
- Kandidat koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona dužan je istovremeno s dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u sukladno s propisom na koji se poziva.
- Agencija može u svakoj fazi natječajne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog natječaja. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz natječajne procedure.
VII. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
Agencija, sukladno s člankom 30. Zakona i člankom 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 75/24) objavljuje rezultate javnog natječaja na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informiše sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Agencija obavještava kandidate o svim fazama izbornog postupka, datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita i drugim informacijama vezano za natječaj putem službene web stranice https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba, web aplikacije „eKonkurs“, ili elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
VIII. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku. O dodijeljenoj šifri podnosilac prijave će biti obaviješten putem adrese epošte navedene u prijavnom obrascu.
2. Kandidati u javnom natječaju moraju ispunjavati uslove javnog natječaja s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
3. Ako kandidat ne pristupi polaganju stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje natječajne procedure.
4. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog natječaja.
5. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog natječaja bit će isključen iz natječajne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
6. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
- Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
- Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.
7. Agencija za državnu službu Federacije BiH obavještava kandidate da su odgovori na najčešće postavljena pitanja dostupni na službenoj web stranici Agencije. Za dodatna pitanja koja nisu obuhvaćena objavljenim informacijama, službena komunikacija s kandidatima odvija se isključivo putem e-mail adrese: postavljenja.mostar@adsfbih.gov.ba. Molimo kandidate da komunikaciju putem drugih kanala smatraju nevažećom.
IX. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podošenje prijave je 15 (petnaest) dana od dana objave javnog natječaja u "Službenim novinama Federacije BiH".
Nepravovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Online prijava podnešena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se pravovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave.
Prijava dostavljena putem pošte smatra se pravovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ-HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 13.11.2025.
