Mostar, 08.10.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i članova 8., 9. i 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 10/25), a na zahtjev Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
I. RADNA MJESTA
01.Stručni savjetnik za poslove izrade programa i projekata za potrebe policije iz oblasti evropskih integracija u Odsjeku za studijsko-analitičke poslove i poslove izrade programa i projekata za potrebe policije iz oblasti evropskih integracija - Kabinet ministra – 1 (jedan) izvršilac
02.Viši stručni saradnik za funkcioniranje i održavanje IT sistema u Odsjeku za informativne poslove - Sektor za opće i zajedničke poslove – 1 (jedan) izvršilac
03.Stručni saradnik za ishranu polaznika Akademije u Odsjeku za pružanje usluga ishrane polaznicima Akademije – Služba za ishranu polaznika Akademije, održavanje objekata i motornih vozila – 1 (jedan) izvršilac
II. OPIS POSLOVA
Radno mjesto 01.
Opis poslova: predlaže i organizira, u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva i Uprave policije, aktivnosti Ministarstva u vezi s realizacijom zahtjeva iz procesa evropskih integracija iz područja unutrašnjih poslova i poslova policije; učestvuje u izradi analiza, izvještaja i drugih akata koji se odnose na razvoj pravne stečevine Evropske unije u dijelu koji se odnosi na područje unutrašnjih poslova i poslova policije te prihvatanju najbolje prakse i standarda iz oblasti unutrašnjih poslova; priprema i učestvuje, u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva i Uprave policije, u usaglašavanju propisa iz nadležnosti Ministarstva sa propisima Evropske unije; sačinjava i dostavlja izvještaje i druge akte na prijedlog Direkcije za evropske integracije BiH koji se odnose na provjeru, mišljenje i prijedloge u vezi s izradom dokumenata vezanih za evropske integracione aktivnosti iz nadležnosti Ministarstva; učestvuje po zahtjevima i prijedlozima institucija Bosne i Hercegovine i Federacije u planiranju, pripremi, provođenju i praćenju projekata koji se finansiraju iz fondova Evropske unije i drugih fondova; koordinira i prati, u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva i Uprave policije a po prijedlozima Ministarstva sigurnosti BiH i drugim organima uprave u Bosni i Hercegovini, saradnju s domaćim i međunarodnim subjektima, međunarodnim policijskim asocijacijama (SEPKA, IPA i dr.) i drugim međunarodnim vladinim i nevladinim organizacijama u Bosni i Hercegovini o pitanjima koja se odnose na evropske integracije i projekte finansirane iz fondova Evropske unije i drugih fondova; učestvuje i koordinira organiziranjem seminara iz oblasti evropskih integracija u saradnji sa nadležnom organizacionom jedinicom Ministarstva i Agencijom za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine; stara se o provođenju propisanih procedura u izradi projekata koji se kandidiraju za finansiranje iz fondova Evropske unije i drugih fondova; priprema izvještaje, informacije procjene i analize koji se odnose na realizaciju projekata koji se finansiraju iz fondova Evropske unije i sredstava drugih donatora; učestvuje u planiranju i organiziranju seminara za realizaciju stručne pomoći u okviru TAIEX - instrumenta Evropske komisije - program tehničke pomoći za harmonizaciju zakonodavstva i prati njihovu realizaciju; izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge stručne i analitičke materijale vezane za poslove evropskih integracija iz nadležnosti Ministarstva; obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.968,00 KM
Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 02.
Opis poslova: odgovoran je za funkcioniranje i održavanje uspostavljenog informaciono-telekomunikacionog sistema (IT sistem) za potrebe Ministarstva, razrađuje metodološke pristupe, izrađuje uputstva i instrukcije, kontrolira njihovu provedbu i kontrolira upotrebu IT uređaja; prati stanje, predlaže i provodi utvrđene mjere za razvoj i unapređenje IT sistema Ministarstva zasnovanog na računarskoj obradi podataka i njegovog povezivanja sa segmentima informacionih sistema drugih državnih organa; organizira i nadzire otklanjanje zastoja u funkcioniranju IT sistema; odgovoran je za izbor, nabavku, instaliranje, uvođenje u rad, izmjene i dopune softvera za računarske uređaje; osigurava tehnička rješenja i implementaciju za sve vrste telekomunikacionih spojnih puteva u skladu sa postojećim i razvojnim potrebama Ministarstva; prati i procjenjuje potrebe korisnika sistema o pitanju spojnih puteva; stara se o tehničkim poslovima održavanja spojnih puteva i IT uređaja i terminalne opreme; vrši razvoj i modernizaciju funkcionalnog sistema veza u Ministarstvu; vodi zajedničke baze podataka na osnovu propisa iz člana 66. stav (5) Zakona o unutrašnjim poslovima Federacije BiH; prati provođenje planova o izradi i korištenju informacionog sistema; priprema razvojne, organizacijske i druge akte iz oblasti informatičkog i informacionog sistema iz nadležnosti Ministarstva; stara se o primjeni naučnih i stručnih metoda iz oblasti informaciono - telekomunikacionog sistema u Ministarstvu; vodi i ažurira odgovarajuću tehničko-operativnu dokumentaciju ;u potrebnom obimu izrađuje i osigurava potrebna tehnička uputstva za rad IT sredstava i uređaja; obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.872,00 KM (Dodatak na plaću po osnovu posebnih uvjeta rada iznosi 10% od osnovne plaće. Ovaj dodatak se obračunava na osnovnu plaću bez dijela plaće po osnovu radnog staža i čini sastavni dio plaće.)
Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 03.
Opis poslova: stara se o zdravstvenom stanju svih namještenika koji su u dodiru sa hranom i sanitarnoj ispravnosti namirnica i uvjeta rada u kuhinji; vodi evidenciju sanitarnih knjižica; osigurava kvalitetnu i raznovrsnu ishranu uz utrošak hrane prema normativu; vodi knjigovodstveno-magacinske i druge potrebne evidencije o primljenoj robi u magacin hrane i odgovoran je za blagovremenost i tačnost vođenja ovih evidencija; na osnovu propisanih naloga izdaje robu iz magacina hrane; učestvuje u pripremanju hrane i inventara u toku rada restorana i kuhinje; obavlja i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Visina pripadajuće osnovne plaće: 1.776,00 KM
Mjesto rada: Sarajevo
III. USLOVI ZA PRIJAVU
Opći uslovi:
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakona):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi:
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Radno mjesto 01:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke ili filozofski fakultet ili fakultet kriminalističkih nauka ili fakultet političkih nauka,
- aktivno znanje engleskog jezika (u skladu sa odredbama Pravilnika o dokumentaciji kojom se dokazuje poznavanje ili znanje ili aktivno znanje stranog jezika u postupcima provođenja konkursa u organima državne službe u FBiH (“Službene
novine FBiH” br. 51/16 i 59/16),
- najmanje 3 (tri) godine radnog staža nakon sticanja VSS,
- poznavanje rada na računaru.
Radno mjesto 02:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja elektrotehnički fakultet, smjer informatika i telekomunikacije,
- 2 (dvije) godine radnog staža nakon sticanja VSS,
- poznavanje engleskog jezika (u skladu sa odredbama Pravilnika o dokumentaciji kojom se dokazuje poznavanje ili znanje ili aktivno znanje stranog jezika u postupcima provođenja konkursa u organima državne službe u FBiH (“Službene novine FBiH” br. 51/16 i 59/16).
Radno mjesto 03:
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, poljoprivredni fakultet - odsjek za tehnologiju poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, ekonomski fakultet,
- najmanje 1 (jedna) godine radnog staža nakon sticanja VSS,
- poznavanje rada na računaru.
IV. IZBORNI PROCES
Izborni proces se provodi putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
- IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
- Stručni ispit provodi se s ciljem procjene sposobnosti kandidata za obavljanje poslova na konkretnom radnom mjestu, a sastoji se od pisanog i usmenog dijela (strukturiranog intervjua). Pravu pristupa stručnom ispitu imaju kandidati koji se prijavljuju na radna mjesta državnih službenika, pod uslovom da ispunjavaju uslove javnog konkursa i da su prethodno položili ispit općeg znanja (IOZ), a prema strukturi stručnog ispita za radno mjesto ostalih državnih službenika kako slijedi:
Stručni ispit za radna mjesta ostalih državnih službenika sastoji se od:
- Pisani dio stručnog ispita polaže se u vidu testa koji se sastoji se od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije za izbor vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
V. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte, na adresu Agencije u skladu s uslovima ovog javnog konkursa odnosno u skladu sa statusom kandidata u pogledu obaveze polaganja ispita općeg znanja:
1. Kandidati izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave, u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1.
- Putem pošte – dostavljanjem uredno popunjenog Obrasca prijave2 (bez dodatne dokumentacije).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs sa obavezom učitavanja dokaza:
Uvjerenje o radnom stažu3 u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na obrascu uvjerenja dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži sve podatke navedene u propisanom obrascu.
- Putem pošte – uredno popunjen Obrazac prijave i dokaz:
Uvjerenje o radnom stažu, u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, original ili ovjerena kopija na obrascu dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži podatke navedene u propisanom obrascu.
3. Kandidati koji imaju status namještenika u organima državne službe, a koji su stekli visoku stručnu spremu prijavu (za poziciju 03) podnose:
- Online – putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave, u skladu Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs sa obavezom učitavanja dokaza:
a) Fakultetska diploma (nostrificirana ako fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili ako je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) Dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici, izdati nakon objave javnog konkursa.
c) Dokaz o najmanje pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike.
d) Dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
- Putem pošte – uredno popunjen Obrazac prijave i original ili ovjerenu kopiju sljedećih dokaza:
a) Fakultetska diploma (nostrificirana ako fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili ako je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) Dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) Dokaz o najmanje pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike
d) Dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
VI. DOSTAVLJANJE DOKAZA NAKON STRUČNOG ISPITA
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije, putem pošte, dostaviti dokaze (original ili ovjerene fotokopije) o ispunjavanju općih i posebnih uslova ovog javnog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti, sa sljedećom napomenom da:
Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju mora sadržavati napomenu da izvornik - diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi.
Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne.
Dokaz o radnom stažu u struci dostaviti na Obrascu Uvjerenja o radnom stažu, a izuzetno se može dostaviti i drugi dokument pod uslovom da sadrži sve podatke koji su propisani obrascem uvjerenja.
Kandidat koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona dužan je istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva.
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
VII. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
Agencija, u skladu sa članom 30. Zakona i članom 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 75/24) objavljuje rezultate javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Agencija obavještava kandidate o svim fazama izbornog postupka, datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita i drugim informacijama vezano za konkurs putem službene web stranice https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba, web aplikacije „eKonkurs“, ili elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
VIII. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku. O dodijeljenoj šifri podnosilac prijave će biti obaviješten putem adrese e-pošte navedene u prijavnom obrascu.
2. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
3. Ako kandidat ne pristupi polaganju stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
4. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
5. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
6. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
- Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
- Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.
7. Agencija za državnu službu Federacije BiH obavještava kandidate da su odgovori na najčešće postavljena pitanja dostupni na službenoj web stranici Agencije. Za dodatna pitanja koja nisu obuhvaćena objavljenim informacijama, službena komunikacija s kandidatima odvija se isključivo putem e-mail adrese: postavljenja.fbih@adsfbih.gov.ba. Molimo kandidate da komunikaciju putem drugih kanala smatraju nevažećom.
IX. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podošenje prijave je 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u "Službenim novinama Federacije BiH".
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Online prijava podnešena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave.
Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ-HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 08.10.2025.