Srećom, ovo je upravo izazov za mlade preduzetnike i odličan poslovni poduhvat. Ušteda energije i troškova predstavlja jednu ili čak dvije poslovne ideje najperspektivnije danas i u budućnosti. Kad kažemo dvije poslovne ideje mislimo na potencijalnu specijalizaciju kada je u pitanju ušteda troškova u domaćinstvu i u kompanijama koje bi vam potencijalno bile klijenti.
Troškovi struje, vode, grijanja, telefona, interneta, hrane, odjeće, obuće, goriva, računara, bijele tehnike itd. osnovni su troškovi sa kojima se svako domaćinstvo svakodnevno susreće. Isto tako, svako domaćinstvo bi rado platilo stručnjaka koji bi im dostavio plan uštede energije u domaćinstvu i plan rezanja troškova koji bi im donio dugoročne koristi. A poznato je da poslovi koji rješavaju problem imaju najbolju perspektivu na tržištu.
Povezano: Toniranje u pokretu
Interesantno je kakve sitnice mogu uticati na spuštanje svakodnevnih troškova domaćinstva poput: gašenja svjetla u prostorijama u kojima trenutno niko ne boravi, korištenje štednih sijalica u prostorijama u kojima nije potrebno jako osvjetljenje, gašenje televizora, računara i druge tehnike koja se ne koristi, odabir adekvatne tarife za telefonske korisnike na bazi njihovih navika, alternativni prodajni objekti za kupovinu namirnica, adekvatne metode za uštedu gorivaitd. I mada je istina da svaki pojedinac može da dođe do ovih informacija uz trud i vrijeme, vrlo je vjerovatno da će to uraditi samo rijetki.
Vaš zadatak je da posjetite domaćinstvo, saznate njihove navike i troškove, sastavite plan uštede troškova napismeno i taj plan naplatite. Pri tome nemojte biti pohlepni i zaračunavati visoke cijene izrade plana. Jer, cilj vam je da uđete u što veći broj domaćinstava. Možda će vam se u početku činiti da s obzirom na vrijeme koje utrošite na izradu plana cijena koju zaračunavate podcjenjuje vaš rad, ali kasnije izrada plana postaje skoro rutinski posao.
Povezano: E-učenje stranih jezika
Za promociju svog posla možete pokrenuti blog na kome ćete davati neke jednostavne savjete za uštedu energije. Društvene mreže su takođe obavezan način promocije, čak i ako imate novca za plaćenu reklamu. Za posao su vam potrebni: telefon, Internet, računar i vrijeme koje ćete provesti otkrivanjem najboljih rješenja, prodajnih objekata sa najnižom cijenom, u razgovoru sa električarima i drugim stručnjacima koji se razumiju u uštedu energije u domaćinstvu. Od troškova, imaćete redovne troškove Interneta, telefona i prevoza, te po želji i oglašavanja.