Dnevni list, 23.04.2024.
U skladu sa članom 8. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17, 59/22 i 88/23), a na osnovu Odluke direktorice Direkcije za evropske integracije, čije je sjedište u Sarajevu, Đoke Mazalića broj 5, raspisuje se
1/01 referent specijalist za obračun plata i blagajnik u Sektoru za ljudske resurse, pravne, finansijske, informatičke poslove i Pisarnicu ……………………………. 1 izvršilac
2/01 referent za poslove arhive u Sektoru za ljudske resurse, pravne, finansijske, informatičke poslove i Pisarnicu ……………….……………….………………… 1 izvršilac
1/01 Referent specijalist za obračun plata i blagajnik u Sektoru za ljudske resurse, pravne, finansijske, informatičke poslove i Pisarnicu
Opis poslova i radnih zadataka: vodi sve blagajničke promjene kroz blagajnički dnevnik; izvršava kontrolu, obradu i kontiranje svih blagajničkih dokumenata i njihov unos u ISFU sistem; vodi knjige putnih naloga; kontroliše, obrađuje, obračunava i isplaćuje sve putne naloge i ostale gotovinske isplate iz budžeta; obavlja pripremu i obradu plata i naknada uposlenih; izrađuje mjesečne, kvartalne i godišnje statističke izvještaje; prati i izrađuje izvještaje o korištenju službenih automobila, mobilnih i fiksnih telefona u Direkciji; obavlja i ostale poslove po nalogu pretpostavljenog.
Posebni uslovi: IV stepen, SSS, ekonomskog smjera; najmanje jedna godina radnog iskustva; poznavanje standardnih softverskih paketa (MS Office); položen stručni upravni ispit.
2/01 Referent za poslove arhive u Sektoru za ljudske resurse, pravne, finansijske, informatičke poslove i Pisarnicu
Opis poslova i radnih zadataka: obavlja poslove vezane za arhiviranje u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju i arhivi predviđene elektronskom pisarnicom Direkcije; obavlja sve poslove vezane za arhiviranje, sređivanje, čuvanje i rukovanje sa predmetima stavljenim u arhivu u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju i arhivi; redovno obavlja pripremu registraturskog materijala kojem su istekli rokovi čuvanja u skladu sa Listom kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja u Direkciji u svrhu prijedloga za odabiranje i izdvajanje bezvrijedne registraturne građe; redovno sarađuje sa uposlenicima kako bi proces arhiviranja pojedinačnih predmeta bila kontinuirana aktivnost; odgovoran je za blagovremeno vođenje evidencije o arhivskoj građi koju upisuje u za to predviđene aplikacije; obavlja i ostale poslove po nalogu pretpostavljenog.
Posebni uslovi: IV stepen, SSS; najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima; položen stručni upravni ispit; položen arhivistički ispit; poznavanje standardnih softverskih paketa (MS Office); poželjno poznavanje engleskog jezika.
Napomena za sve kandidate:
Potrebni dokumenti:
Ovjerene kopije:
Mole se kandidati da ne dostavljaju dokumentaciju koja nije tražena tekstom javnog oglasa, jer se ista neće uzimati u razmatranje.
Sa kandidatima koji ispunjavaju propisane uslove provest će se postupak ispitivanja obavljanjem testiranja.
Izabrani kandidat obavezan je dostaviti uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka (ne starije od tri mjeseca), kao i ljekarsko uvjerenje (ne starije od šest mjeseci), najkasnije do momenta zaključivanja ugovora o radu, u suprotnom skida se sa liste uspješnih kandidata.
Sve tražene dokumente, uz prijavu na javni oglas, koja sadrži kontakt podatke i kratku biografiju, treba dostaviti najkasnije do 08. maja 2024. godine, putem pošte preporučeno na adresu:
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove ovog oglasa, kao i kopije tražene dokumentacije koje nisu ovjerene, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 24.04.2024.